SHOES FOR AUTUMN

sobota, října 12, 2013

Dnes pro Vás mám, moji drazí, trošku inspiraci na letošní podzim.
Sestavila jsem sety, do kterých bych se obula právě v potom období. Koláže obsahují boty, které jsou podle mě trendy a určitě by neměly chybět v botníku každé z nás, tedy podle mého gusta. Snad to pro Vás bude přínosná inspirace. Třeba i tip pro Ty, kteří váhají jaké botky si koupit. Je mi jasné, že každý se v tomto článku nenajde a nebude se vším souhlasit... Kam se řadíte Vy?


CREEPERS & PLATFORM SNEAKERS
Obyčejné kecky bez podrážky už nefrčí, chce to pořádnou platformu! Tyhle trendy kecky na platformě se dají sehnat poměrně všude a hodně levně. Nebolí z nich noha, můžete si do nich strčit vložky a vypadají stylově. Za mě rozhodně ANO! TIP: Tally Weijl. S creeperskama to už bude cenově horší a taky se v ČR dají sehnat jen ojediněle. Taky se to chce k nim dobře oblíct, protože creepers se jen tak ke všemu nosit nedají. Viděla jsem jedny myslím v Mixeru, jestli se nepletu. TIP: ebay
PLATFORMS&CREEPRS
CHELSEA BOOTS
To jsou asi moje největší lásky, jen musím nějaké dokonalé najít a hned si je pořizuji. Vypadají moc hezky ležérně a jsou šmrncnuté do pánského stylu. Ideální na podzim, protože nepromoknou. Jestli chcete působit dospěle a zároveň Vás obtěžuje šněrování, jsou tohle boty přesně pro Vás. TIP: Baťa

CHELSEA BOOTS


OXFORDS
Moje další srdcová záležitost jsou oxfordky. Miluji pánský styl a tohle je přesně to pravé ořechové. Máte rádi vintage styl, jděte do toho! Dělají se ve všech možných provedených. Lakované, ocvočkované, kožené, barevné. Já mám jedny lakýrky v oxford stylu a miluji je. TIP: Street
OXFORDS
DR MARTENS
Každá z nás chce být někdy za rebelku, že ano? Na to jsou nejlepší boty značky Dr Martens. Až našetřím nějaký ten peníz určitě si jeden pár těchto drsnaček pořídím. Nejsou totiž nejlevnější. Nejvíc se mi líbí spojení jemného květinového vzoru a nebo lesklé Dr Martens. TIP: ebay
DR MARTENS
RAIN BOOTS & BIKER BOOTS
Co jiného do deště než gumáky. Ale jak? - Stylově! Gumáky se zvířecích, květinovým, nebo puntíkovaným vzorem nejsou žádná rarita, ale spojení trendu s funkčním obutím. TIP: Street. Když jde o pohodlí je dobré zvolit všemi oblíbené biker boots, které působí drsňácky a zároveň se dají dobře kombinovat s různými outfity. TIP: Deichmann
RAIN BOOTS& BIKER BOOTS
VANS & CONVERSE
 Nejsou kecky jako kecky a asi každý kdo má rád pohodlné obutí, které se pojí klidně i se sportovnějším outfitem. Je dobré pořídit si i vhodnou obuv, což jsou conversky nebo vansky. Nejlepší na nich je, že se můžou kombinovat i s ležérnějším outfitem a vypadá to skvěle. Zlatá klasika! TIP: ebay 
CONVERSE & VANS
LINED SHOES & WEDGE SNEAKERS
Válenky, důchodky, sněhule, jak tomu říkáte? Boty oblíbené u milionu žen. Já když jsem si je nazula, tak jsem vypadala jak postižená a při představě, že bych je měla za týden sešmatlané, špinavé a promoklé, jsem je zase hezky vrátila a odešla z obchodu. Takže podle mě si tyhle boty může dovolit jen ten, komu sluší a nemá tendenci šmatlat! =D Stejný hazard je to s keckama na klínku. Všude se to tak rozmohlo, že se mi z toho dělalo špatně. Pak jsem přišla v čem spočívá to kouzlo. Nikdy se tyhle boty nekupujte s bílou podrážkou, působí to jako boty z tržnice. Respektive volte černou nebo hnědou kombinaci. Stačí tak málo a je to hned o něčem jiném.

LINED & WEDGE SNEAKERS
Jako poslední bych chtěla vypíchnout dámské botasky Nike free run, jednu koláž můžete vidět u mě na FB. Absolutně nejvíc trendy boty za poslední dobu. Kombinace pohodlného obutí a elegantnějšího outfitu mě úplně fascinuje a až něco našetřím, tak si jedny pořídím. Zároveň v nich taky budu chodit cvičit a běhat. Doufám, že Vám tenhle článek něco dal a nenudil Vás. Budu ráda za každý Váš názor dole v komentářích.

You Might Also Like

31 your comments

  1. skvělé tipy! <3 mě k mému štěstí stačí už jen creepers,hrozně dlouho po nich toužím,ale pořád jsem nenašla vyloženě ty,které by se mi fakt líbily :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nápodobně! :-) ..Já zas moc nevím, co bych k nim nosila! :D

      Vymazat
  2. Skvělé! Jednou si chci pořídit bud converse nebo vans :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už Vansky měla a místo nich mám DC a Converse zatím dobře slouží! :-)

      Vymazat
  3. Osobně nejvíc fandím oxfordkám a kedskám, ale plánuji letos pořídit nějaké rain boots a jednoduché kozačky :) A s tou poslední kategorií máš naprostou pravdu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám gumáčky se zvířecím vzorem a jsem s nima moc spokojená! :-)

      Vymazat
  4. super tipy :) mě zaujaly valenky, conversky a chelsea boots :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se článek zalíbil! :-)

      Vymazat
  5. čím dál více se mi začínají líbit biker boots:)

    OdpovědětVymazat
  6. Mne sa práveže naopak tenisky s platformou vôbec nepáčia :/

    http://werushberry.blogspot.sk/2013/10/zas-znova-je-tu-giveaway.html Pozývam ťa na GIVEAWAY!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Faaakt? ..Já je mám moc ráda, je to super řešení i pro menší postavy. :-)

      Vymazat
  7. Většina z mých zimních bot jsou chelsea. Miluju je! :-) Oxfordky taky jedny mám, hodně se mi líbí, ale asi mi moc nesluší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, taky si chci nějaké pořídit! :-)

      Vymazat
  8. Teda ty tenisky na rovné platformě bych si neobula ani za nic :D
    Oxfordkám jsem taky nikdy nepřišla moc na chuť.

    Jinak super tip, ale je fakt vidět, že 1000 lidí znamená 1000 vkusů.. protože jsem tady našla tak 4 boty, které bych si na sebe obula, ale nemůžu říct, že bych po nich ale nějako prahla a chtěla je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jak je to možný? :DD .. Jinak to máš úplnou pravdu! :-)

      Vymazat
  9. mými favority na podzim jsou rozhodně conversky, oxfordky a martensky :-) sama všechny vlastním a lepších a pohodlnějších bot fakticky není :-) už jen kvůli botám se vždycky těším na podzim :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Mne osobne sa najviac pacia chelsea boots. ;)

    OdpovědětVymazat
  11. souhlasím se vším, až na válenky, ty ze srdce nesnáším :D

    OdpovědětVymazat
  12. biker boots jsou nejlepší ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super jak každej má svýho favorita! :-)

      Vymazat
  13. Skvělé tipy :-)) já miluji ze všeho nejvíc oxfordky a bikery :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oxfordky jsou super nadčasový! :-)

      Vymazat
  14. Chelsea a Vansy sú moje topky :°)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, nevíš, kde bych mohla sehnat ty gepardí tenisky na platformě? Jinak super:)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: