, , ,

STRASBOURG & COLMAR

pondělí, října 14, 2013


ZDRAVÍČKO, ČTENÁŘI! Tentokrát si užijete článek plný přeplněný fotkami. Dva dny z minulého týdne jsem strávila ve Francii. Jela jsem tam se školou na takovou poznávací akci pořádanou EU. Hlavním cílem bylo podívat se do evropského parlamentu, který sídlí ve Štrasburku. Tam nám krátce povykládali dva čeští europoslanci a provedli nás po budově. Byla to sranda se do parlamentu po roce zase vrátit. Zakusila jsem si už totiž minulý rok, jaké to asi je stát se na jeden den europoslancem. Jestli Vás zajímá víc, můžete si přečíst TENTO ČLÁNEK.




 STRASBOURG
První den začal projížďkou lodí po řece Ill, která protéká Štrasburkem. Poté jsme procházeli krásnými uličkami města a nasávali kouzelnou atmošku, prohlédli si historické části města, nakoukli do katedrály a pak už jsme ,,francouzskou šalinou" frčeli do zmiňovaného parlamentu. Hezky se vyčasilo a počasí bylo ideální. Jen ubytování v F1 byla výzva. Spala jsem na manželské posteli s mojí Lenny a na palandě nad náma jsme měly spolužačku Páju, která chudák musela trpět naše (hlavně moje) kecy. Sprcha se dala, ale totálně mě děsily ,,samočístící záchody", ze kterých když se odlepíte, tak se automaticky spustí voda a celá místnustka se čistí snad čtvrt hodiny. Vždycky jsem od tam tak rychle vystřelila, div jsem se nepřerazila, no sranda!


 COLMAR
Druhý den, vyspinkaní do růžova, jsme jeli do jiného francouzského města a tím bylo město Colmar. Tam jsme navštívili moc moc pěkné muzeum, které bylo snad v nějakém bývalém klášteře. Já přesně nevím, protože se mi nechtělo poslouchat audio průvodce a celkově slova naší průvodkyně šly mimo mě! =D Anyway bylo to tam moc zajímavý a určitě se záběry z muzea objeví v sestříhaném videu, na kterém už (skoro) pracuji. Potom jsme si procházeli historickou část Colmaru, což je naprosto kouzelný místo mimochodem. No a perlička na konec je poslední fotka v tomto článku. To je tak, když se focení nepovede tak, jak by mělo a Vy ležíte uprostřed ulice na zemi a ostatní nechápou! =D Asi jsem tak praštěná, že nemám soudnost, no..




You Might Also Like

54 your comments

  1. Velice pěkné fotky :) Ta poslední fotka mě pobavila :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Mišo, poslední fotka bude legendární! ;)

      Vymazat
  2. Ta čelenka je strašná a Lenny rozhodně víc slušely blond vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady se nám někdo špatně vyspinkal, nono. :-)

      Vymazat
    2. Nevyspala sem se špatně, ale ta čelenka tě prostě nesluší a navíc je (podle mě) ošklivá. :-)
      A Lenny v tmavých vlasech nevynikne a nesluší jí.
      Pokud ti vadí názory, tak si dej schvalovat komentáře a schvaluj jen ty pěkný. ;-)

      Vymazat
    3. Já na to mám taky jiný názor. ;) .. Čelenka se mi líbí a Lenny TMAVÉ vlasy rozhodně nemá. :-)

      Vymazat
  3. nádherný článek, ještě nádhernější fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní fotky, měli jste se. A ty makrónky<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, Kristine. Díky za komentář! :-)

      Vymazat
  5. překrásné fotky.. krásné slečny.. nejlepší blog ♥

    OdpovědětVymazat
  6. pekné fotky, vyzerá, že ste si to užili :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, děkuji moc za pochvalu, užili! :-)

      Vymazat
  7. Hahaha, jsem šťastná, že nejsem jedinej člověk, kterého k smrti děsí záchody ve F1! :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-DD i kluci z nich měli hrůzu se neboj!

      Vymazat
    2. No jako to má strach snad každej, no a hlavně má proč! :-D

      Vymazat
  8. posledná fotka je paráda!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se zalíbila! ;)

      Vymazat
  9. fotky jsou dokonalé,miluju tu poslední <3 :D a když jsem já byla poprvé v F1,vlezla jsem nic netušíc do sprchy a ta se začala zrovna sama dezinfikovat :D mám z toho trauma na celý život :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ..no jsme ráda, že nejsem jediná, kdo z toho má trauma! :-D JE NÁS VÍC A VÍC!

      Vymazat
  10. Ó, závidím :)) to muselo být super! :) jinak úžasné fotky :)) F1 je dobrá, akorát ty sprchy mě trochu dělaly problém :D místnost celá zapářená, chvíli teče studená, chvíli zase teplá a po chvilce se to vypne úplně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ty sprchy jsou výzva, to je fakt! :-D

      Vymazat
  11. Fotky sú krásne, ako vždy :) v Štrasburgu som bola aj ja a bolo tam úžasne :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  12. z lenny je šedá myš

    OdpovědětVymazat
  13. Odpovědi
    1. DĚĚĚKUJI MOC! .. Třeba se tam taky jednou podíváš, já myslím, že jo! :-)

      Jinak děkuji za pozvánku.

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se fotky líbí, to mě moc těší! ;)

      Vymazat
  15. Štasbourg je boží, hrozně se mi tam líbilo. :) Taky jsem tam byla v parlamentu, ne se školou, ale s bandou novinářů, takže taky sranda :D
    Super fotky :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nejlepší to bylo, hlavně ta poslední fotka, to je tak, když se chci naučit fotit a nějakým dvěma holkám rupne v bedně a skáčou si po sobě a pak vytírají chodníky v Colmaru a samozřejmě jsou za hvězdy ulice a všichni se na ně koukají! (a hraje nám u toho Emeli Sandé) :-D :-D

    P. S. Těším se na video! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Emeli Sandé? Snad Amélie!!!!!!!!! Ty magore! :-D

      Vymazat
  17. skvele zabery, je viediet, ze ste mali fun a samozrejme aj outfity:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, bylo to moc fajn. Já moc ráda cestuju, děkuji za komentář! :-)

      Vymazat
  18. Fotky jsou moc hezké, hlavně ta poslední je skvělá :D
    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta poslední boduje jak koukám! :-) DÍK! :D

      Vymazat
  19. Ty poslední fotky jsou nejlepší!!! :-D Jde vidět, že jste si to tam fakt užívaly! :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JOJO, děkujeme moc ! :-) ..Jsi hodná! ;)

      Vymazat
  20. Odpovědi
    1. :D to jsem ráda, že se líbí! ;)

      Vymazat
  21. Krásne fotky Dia, a aké ste kočky! :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: