ŠVÝCARSKO

pátek, října 25, 2013

Pěkný páteční podvečer, Vám všem!
Hned na začátek chci poděkovat za moc milé a krásné reakce u minulého článku, moc mě to potěšilo! V tomto příspěvku se jen krátce ohlédnu za výletem do Švýcarska, takže Vás dlouho nezdržím, nebojte. Taky Vám chci říct pár novinek z mého života, protože to tu taky dlouho nebylo. Tak jdeme na to...
MÝCH PÁR NOVINEK
  • Jako první Vám prozradím, že mě zase oslovilo pár lidí z okolí s prosbou jestli bych je nevyfotila, takže se brzy na blogu zase dočkáte malé ukázky.
  • Už pomalu nakupuji na Vánoce.
  •  Rozhodla jsem se maturovat z pěti předmětů. Takže k češtině, ájině, fránině a společenským vědám přibude ještě hudebka.
  • Brzy se můžete těšit na velmi zajímavou GIVEAWAY.
  • Za super novinku považuji i to, že budu mít brzy nový pokojík, tedy nábytek v něm. Pokud budete chtít, můžu Vám jej i ukázat, třeba i formou videa. Chcete?
  • Volila jsem TOP 09.
  •  Začala jsem zase pravidelně (1x týdně cvičit). + občasné běhání a plavání.
  • Objednala jsem si bílé krajkové maturitní šaty. 





ZE ŠVÝCARSKA

  • Dva účastníci zájezdu, Anet a Majkl. Nechali se ode mne vyfotit, protože prej mám pěkný fotky. Jak milé! 
  • Památník ležící v místě, kde byl upálen mistr Jan Hus. Návštěva tohoto pietního místa byla hlavním cílem naší výpravy do Švýcarska.
  • No tak holky, co ten duck face???
  • Oblíbila jsem si svoji kočičí čelenku, do pochmurného počasí je ideální.
  • Lenny byla tak ochotná a hned potom co jsem ji donutila, aby mi upletla cop, tak mi ho upletla.
  • Mistrův dům, to co z něj zbylo.
  • HUSŮV DŮM.
  • Moje Lenny, která na této fotce má až moc tmavé vlasy, aby Vás oklamala.



You Might Also Like

35 your comments

  1. To máš dobrý, že máš 5 předmětů dobrovolně, já je mám povinně a to je ještě jeden z nich složený ze dvou, takže učit se jich budu vlastně šest.
    A ty šaty budou určitě super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to Ti nezávidím. :-/ ALE ZVLÁDNEŠ TO! :)

      Vymazat
  2. Ta čelenka ti sluší :)
    http://petrusha1992.blogspot.cz/2013/10/pada-listi.html?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem ráda, že se Ti líbí! :-)

      Vymazat
  3. Moc pěkné fotky:-), jinak nákupy na Vánoce už také pomalu, ale jistě plánuji, nový pokojík nám určitě ukaž :-)!
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Díky moc Vendi. :-) ..Já jsem dneska dokonce viděla v F&F Tvoji kabelku a chtěla jsem ji taky! ACH! :D ..ukážu, dobře!

      Vymazat
  4. teším sa na video z izby! :) Inak fotky a video sú skvelé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Až bude pokoj hotový, tak se určitě pochlubím. ;)

      Vymazat
  5. Pěkné fotky :)a ta čelenka je božíí :)♥

    OdpovědětVymazat
  6. To video pokoje rozhodně potom chci a u maturity ti budu držet palce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc Ti děkuji Gabulko, jsi zlato!

      Vymazat
    2. :) Mohla by jsi mi prosím říct , kde upravuješ videa ?? :)

      Vymazat
  7. Wow! Kéž by víc tvých vrstevníků volilo tak rozumně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Martine, díky za komentář! ..No co vím, tak fakt jich moc není. Vím o jednom spolužákovi. Jinak se volí Úsvit a piráti,..

      Vymazat
  8. áno, áno chceme vidieť izbičku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ;) ..dobře, až bude hotová, ukážu :-))

      Vymazat
  9. Krásne fotky a držím palce k mature . :) ja som hudobku mala len na základnej. :D
    A na izbu sme asi zvedavý všetci... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DĚKUJI MOC! ..Ale snad mám ještě chvilku čas. :-)

      Vymazat
  10. Nemluv o maturitě ještě nééé :D já nechci :D tfuuj učit se bude záhul! :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ..no už musíme pomalu máknout, ale já ještě nic nemám, haha! :-D

      Vymazat
  11. pozor na nadpis, máš tam překlep švýrarsko :)) jinak pěkné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé no vidíš, toho jsem si vůbec nevšimla, achjo! :-DD ..už je to opravené, moc díky!

      Vymazat
  12. super fotky, ta čelenka ti hrozně moc sluší! :)
    dobrý výběr, krajkové šaty jsou vždycky nejkrásnější! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji moc, už se těším, až mi přijdou domů. :-)

      Vymazat
  13. video určitě chceme:)) taky budu maturovat z ČJ, AJ a společenských věd:)

    OdpovědětVymazat
  14. Já už taky nakupuju na Vánoce a zrovna v úterý se chystám znova :-) Jinak maturovat budu "jen" ze 4 předmětů,ale z chemie,bižule,AJ a ČJ,takže mě to zaměstnává až až :-D

    A Lence to tu moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No lepší než z matiky a fyziky! :-D ..To bych zase nemohla já! ..No lepší je utrácet peníze pro někoho, než za sebe! :-D Tak teď když nějaké budu mít, tak už budu nakupovat jen pod stromeček ;)

      Vymazat
  15. Určite sprav video :) som zvedavá na tvoju novú izbu! A fotky sú nádherné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude ještě chvilku trvat, až to bude podle mých představ, ale určitě pak video nebo fotky pořídím. :-)

      Vymazat
  16. Za TOP09 si liskni

    OdpovědětVymazat
  17. Very impressive young lady you are.
    Beautiful and cleaver.
    Nice blog.
    Well done.

    OdpovědětVymazat
  18. Very impressive young lady you are.
    Beautiful and cleaver.
    Nice blog.
    Well done.

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: