WEDDING

sobota, října 05, 2013


Zdravím Vás všechny, když jsem v posledním článku psala ,,uvidíme se zítra", ve skutečnosti jsem tím myslela o čtyři dny později...
Nevím, jestli to mám svést na to, že jsem časově vytížená a nebo se přiznat, že to zapříčinila moje lenost. Každopádně právě teď Vám chci ukázat výběr fotek ze svatebního focení, které proběhlo minulou sobotu. V obřadní síni jsem to vnitřně prožívala úplně šíleně, skoro jako bych byla nevěsta já. Jen v tom rozdílů, že já se vdávat pravděpodobně nikdy nebudu a nikdo si mě vzít nechce! =D (true story bro) Fotila jsem dva mladé krásné lidi, kterým přeji hodně zdraví štěstí do manželství! Nevěsta je zároveň nastávající maminka, takže té přeji i pevné nervy! =D 
A co Vy, ženete se do vdávání? / Chcete do chomoutu? / Jaká je svatba Vašich snů?





You Might Also Like

27 your comments

  1. kráááááááásnýýýýýýýýýý!

    OdpovědětVymazat
  2. nevěsta je tak krásná! :) moc jim to spolu sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné fotky ! Taky jsem už jednou fotila svatbu , ale to byla taková soukromá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky, zvládla si to úžasne! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejlepší fotografka. Neměnila bych ji ani kdyby mi dali milion. Spolehlivá, rychlá a halvně hodná. Moc děkujeme za přání do společného života a také k miminku. Doporučuji všem...... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhernéé fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, nevěsta je jak panenka ;) A vypadá hrozně mlaďounce! Jsi moc šikovná!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. úžasný fotky nevěsta s ženichem jsou kouzelní <3

    OdpovědětVymazat
  9. Pekné fotky, podarili sa :)
    Ja sa na svadbu teším, ak všetko pôjde dobre tak budem takto o rok už pani :)

    OdpovědětVymazat
  10. tak to jsou perfektní fotky!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jé, ale to musela být skvělá příležitost fotit svatbu :)) jak jsi k tomu přišla? no fotky jsou nádherné <3 já se teda vdávat jen tak nehodlám, ani nemám s kým ;D ale spíš tak kolem třicítky ;) jsem docela taková perfekcionistka, takže bych chtěla mít vše krásné a tip top :D hlavně takové ty krásné, bílé princeznovské šaty ;)) a nejlepší by bylo to mít někde na zahradě, nějaká garden party, nebo tak :)) ale času ještě dost :D

    OdpovědětVymazat
  12. fotka, kde nevesta hladí ženícha po tvári je tak jemná, krásna, rozprávková!

    OdpovědětVymazat
  13. opravu krása,si dobrá fotografka,páru to moc slušelo,hodí se k sobě,něžné fotky :) super Dio

    OdpovědětVymazat
  14. Oba dva vypadají strašně zamilovaně a nevěsta je taková jemná...Přeju jim vše nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  15. Bráško sluší Vám to :)H.

    OdpovědětVymazat
  16. Výřez Ti moc nejde, kytka je skoro všude useknuta, správně by měla být celá nebo vůbec, skoro všude dost rušivé pozadí, mělo by být buď rozmazané víc, aby nebylo poznat, co to je nebo méně, aby bylo organickou součástí snímku. Také směrovaní aktérů ke kratší straně fotografie není ideální, správně by to mělo být opačně.

    OdpovědětVymazat
  17. Moc krásný pár, fotky jsou pěkné jen mi pozadí přijde dost rušivé - stačilo trošku pozměnit odstín barev v pozadí... ubrat žlutou.. přidat modrou.. hned by to vypadalo jinak :)

    OdpovědětVymazat
  18. Nevěsta má moc nádherné oči a šaty taky ! :))

    OdpovědětVymazat
  19. Taky bych jednou chtěla umět fotit :-) Povedlo se ti to Diuš.

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné fotky! Já sama mam v hlavě představu, jak by moje svatba měla vypadat a jedno z největších přání je výborný fotograf! :D

    ANYTHING ELSE blog

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherné fotky. Si veľmi šikovná. Inak, nikdy nehovor nikdy :). Pred pár rokmi som si tiež hovorila, že snáď ostanem stará dievka a spoločnosť mi bude robiť leda tak nejaký ten psík, ktorého si zaobstarám. Dnešná realita? Budúci rok sa vydávam :)

    OdpovědětVymazat
  22. Fotky krásné a nevěstě to vážně sluší! :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: