,

ACCESSORIES&COSMETICS (new in)

úterý, listopadu 26, 2013

Dnes si dáme zase něco nového, vítám Vás u NEW IN článku!
Mrkněte, co nového přibylo do mé sbírky kosmetiky a doplňků. Těším se na Vaše názory a jsem zvědavá, jestli tento článek bude pro někoho přínosná inspirace. Všechno tohle jsem kupovala hlavně kvůli blížící se plesové sezóně. Ještě připomenu, že pokud jste se ještě nezapojili do GIVEAWAY, tak to určitě napravte, potěšíte mě.
COSMETICS
  • řasenka Get big lashes - Essence. MOJE NEJOBLÍBENĚJŠÍ!
  • tekuté černé oční linky - Essence
  • tekuté třpytkové oční linky - Essence
  • hnědá tužka na oči - Essence
ACCESSORIES
  • koženkové psaníčko - Takko
  • náhrdelník, perličkové náramky - Takko
  • náušnice, květy do vlasů - Takko
  • náramek, skřipečky - drogerie dm, s-he





Pokud máte k článku nějaké otázky a něco Vás zajímá, určitě mi napište na asku. Ráda odpovím.
                                              

You Might Also Like

51 your comments

  1. To psaníčko je nový? Vypadá trochu .. ošuntěle :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je nové, možná to dělá světlo a úprava fotky... Jinak já jsem s ním spokojená. :-) ..Můžu ho kdyžtak nakrémovat.

      Vymazat
    2. Kde vidíš ošuntělost?

      Vymazat
  2. Kde se dají koupit zlaté tekuté linky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V kosmetice Essence. :-) My máme tuhle kosmetiku třeba v lékárně.

      Vymazat
  3. tuhle řasenku od essence mám koupenou... zachvíli přijde na řadu... tak doufám, že mi také bude vyhovovat, tak jako tobě :) krásný článek, krásná bižu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si troufám říct, že budeš spokojená! :-)

      Vymazat
  4. krásné věci, hlavně to psaníčko :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám z něho velkou radost, je tak akorát velké. :-)

      Vymazat
  5. Tu řasenku od Essence mám taky, je suprová, krásně se s ní rozčesávají řasy a neslepuje.

    OdpovědětVymazat
  6. tie perlové náramky a náhrdelník sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá to tak, že musím ísť do takka to čeknúť, lebo ten náhrdelník je tak pekný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se tam stav, bižuterii tam koupíš za super cenu. :-)

      Vymazat
  8. Moc se mi líbí ty náramky :)

    http//evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z nich mám taky velkou radost. :-)

      Vymazat
  9. skvělé úlovky! to psaníčko a šperky jsou skvělé:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Děkuji Paulli, to mě potěšilo!

      Vymazat
  10. Ten náhrdelník a náramky vypadají bezvadně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Ty doplňky jsou všechny tak nádherné, musím se mrknout do Takka :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Děkuji moc a určitě tam mrkni!

      Vymazat
  12. Moc hezké psaníčko! Zlaté linky taky, ty tekuté černé mám a teda nic moc :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s něma spokojená, protože mi hodně vydrží. :-) ..Ale jako někdy mi to přijde, že to je kousek od kousku...

      Vymazat
    2. Mě připadá, že se strašně rozmazávají, stačí se nechtě dotknout oka.. Ale já mám hodně mastná víčka, může to být tím. I tak jsou to první linky, které mi vydrží tak málo, je to škoda no.

      Vymazat
    3. Aha, já jsem právě zkoušela i zátěžový test a nešlo mi to skoro umýt, ale jako mě se zase všechny linky obtiskávají nahoru na víčko, protože mám zapadlé oči. No nevyberem si :-D

      Vymazat
  13. Produkty od Essence se nedají odmítnout a pořídila jsi nádherné šperky ! :)
    Moc se mi líbí ty květy do vlasů, které jsem musela v Takku asi přehlédnout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Nikky. :-) ..No určitě po nich mrkni, na ples jsou jako dělané. ;)

      Vymazat
  14. Všetky veci spolu dokonalo ladia :) šperky úžasné rovnako ako listová kabelka a kozmetika od Essence :)

    werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Díky moc za krásný komentář!

      Vymazat
  15. Taky jsem si nedávno koupila ty třpytkové tekuté linky, už se moc těším, až je použiji :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, už jsem jim zkoušela dát zátěžový test a dobrý!

      Vymazat
  16. Pekné úlovky :) tie náramky sú skvelé!

    OdpovědětVymazat
  17. júúú ta bižu je krásna. Najviac sa mi páčia tie náramky. Asi letím zajtra do Takka :)

    OdpovědětVymazat
  18. jůů :o) také používám kosmetiku od Essence :) a řesunku mám stejnou akorát v modrém :))
    jinak to máš krásně nafocené :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu, to potěšilo! :-)

      Vymazat
  19. Překrásné věci sis pořídila :-)), především mě zaujaly ty zlaté linky.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  20. To psaníčko a bižu je supeeeer :)

    OdpovědětVymazat
  21. Naprosto nádherně věci sis pořídila!:)
    Obzvlášť doplňky se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: