BARČA

středa, listopadu 27, 2013

 Zdravím Vás! Tak a tohle už je opravdu poslední ukázka z podzimního focení, kterou ode mne letos uvidíte. Určitě mi dejte vědět, jak se Vám fotky s krásnou Barčou líbí.



You Might Also Like

58 your comments

  1. Nádherné fotky! :) Povedly se :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná slečna a ještě krásnější fotky! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky, Barunka je nádherná :))

    OdpovědětVymazat
  4. Môžeš tak krásne fotiť? Nádherné ! <3

    OdpovědětVymazat
  5. Dianko, jsi šikulka!
    S každým focením jsou fotky dokonalejší a dokonalejší. Jsi talent ♥ :)
    E.

    OdpovědětVymazat
  6. překrásné fotky... :) Barča je nádherná slečna, s překrásnými vlasy, které ji tiše závidím... a bezchybnou pletí, má velice milý a příjemný obličej.. :) je to kočka jak má bejt :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelé fotky, Barča je naozaj krásna! :)

    OdpovědětVymazat
  8. nádherný fotky :o)Barča je nádherná slečna :)
    nechceš mě taky jako modelku :D ?

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne fotky, šikovná fotografka a veľmi zaujímavá modelka :)

    OdpovědětVymazat
  10. nádherné! <3 Barča je kráska :))

    OdpovědětVymazat
  11. má skvělou postavu! :) moc jí to sluší, jednoduše krásná :)

    OdpovědětVymazat
  12. krásne fotky, modelka je veľmi pekná :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné fotky, ta slečna je velice příjemná na pohled a strašně roztomilá ! :)
    Dobrá práce jak slečny, tak tvoje Dianko, krásně upravuješ :')

    OdpovědětVymazat
  14. skvělé fotky, skvělé barvy!! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Barča je krásná, to se to fotí s takovou modelínou, co? :)

    OdpovědětVymazat
  16. velmi sa mi paci, ze fotografie maju atmosferu a vystihla si danu osobu..vyzera ako vila... na fotke, kde sedi na lavicke a usmieva sa , pripomina mi Moniku Bagarovu :)

    OdpovědětVymazat
  17. náádherné fotky! :)) je naozaj kráásna a fotogenická

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné fotky ! ! !


    http://nicolexs.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherné fotky! Slečne to veľmi pristane. Najviac sa mi páčia prvé dve fotky :)

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherné fotky, hlavně se mi líbí to líčení. :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: