LAST DAYS N°12 (random)

neděle, listopadu 17, 2013

 HEYHIHALLO!
Tak se zase hlásím s novým článkem!
Nějakou chvilku jsem nepřispívala, a tak se stalo, že se můj mobil začal přetíkat fotkama, který jste ještě neviděli. Udělala tedy Diana příspěvek, kde uvidíte takový ,,výcuc" z jejího života ve fotkách za poslední dobu. Už to znáte.. Každou fotku doprovodím krátkým popiskem, takže jdeme na to!


Odpoledne s Žerykem. / Tak už mám taky tangle teezer. / Tom slavil 30. narozky. / Nejmilovanější Stradivarius. / Lunch time. / Kolíčková výzva, prohrála jsem, protože jsem se rozbrečela! =D / Favorit! / Are you sleepy? / Tak tyhle to nebudou. / ♥ / Vybírání bot na maturiťák. / Prosrandukrálíkům. 



S Lenny jdeme obsluhovat na punkovou párty. / Zhřešila jsem! / I want this dress! / Moje oblíbená snídaně. / V čekárně. / Piš pět z matiky! =( / Stonožky bez 98. / Ukradni si psa! / To né já, to maminka. / Trénujeme na předtančení. / V práci, chichi. / Průkaz účastníka divadelního kurzu.

Diana dělá večeři. / Trošku chybí šuplíky, aneb stěhujeme nábytek. / Na přednášce. / Diana dělá večeři n°2. / Díky tomuto koncertu budu potřebovat terapie. / Ready to go! / Busy weekend! / Super odpoledne s Jankem. / Rozvrh na divadelní seminář. / Vdolek. / Už máme placky a jsme ostužkovaní - BUDE POST! / Tak ty svatební nakonec né, no.

You Might Also Like

38 your comments

  1. Super fotky, mňam palačinky bych si hned dala! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky, jsem moc ráda za komentář! ;)

      Vymazat
  3. Hezké fotky :) takové články mám ráda...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky, ty černé šatečky jsou pěkné <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) děkuji, nakonec budu mít taky černé.

      Vymazat
  5. Krásne fotky a skvelé komentáre k nim :)

    http://eldormovitz.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. ale těch fotek je :D :) .. parádní ... a žeryk je slaďouš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No největší, děkuji i za něj! :-*

      Vymazat
  7. Nemůžu se už dočkat jaké překrásné šaty sis nakonec vybrala :-))!
    Předvánoční soutěž o paletku E.l.f.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Vendy, aby jsi nebyla zklamaná! :-)

      Vymazat
  8. Looks like lots of interesting times!!

    OdpovědětVymazat
  9. Jů, takových fotek<3 Taky bych chtěla mít dobrej foťák na mobilu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako nepřijde mi to moc kvalitní, ale díky! :-)

      Vymazat
  10. takéto články mám rada.. :) .. jednoduché a samé novinky. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. :DD To jsem ráda, že to má úspěch!

      Vymazat
  12. Mňam ten dort a piknik. :3 Jinak, krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem hrozná, žeru si jak královna! :-D

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: