NĚMECKO

středa, listopadu 06, 2013

Krásnou středu Vám všem, jak přežíváte v tomto počasí? 
Já celý týden umírám nad učením do školy a stejně pořád nic neumím, achjo. V tomto článku Vám ukážu pár fotek z Německa, konkrétně z fotbalové Allianz arény v Mnichově. Možná potěším i kluky, protože fotbal není moc ženská záležitost, nebo někdo fandíte či hrajete, holky? Delší dobu už tu žádný nový článek nebyl, takže jste zase ztratili pojem o tom, co je u mě nového. Takže ve zkratce:
  • Už mám vyřešenou otázku ,,maturitní šaty a boty".
  • Zapsala jsem se do divadelního semináře na DIFA JAMU.
  • Už nemusím nosit trapné čelenky na uších.
  • Ve třídě jsme se konečně odhodlali něco nacvičovat na maturitní ples, sláva!
  • Na mém účtu na votočvohoz najdete nové věci, např. plesové šaty!!!
  • Mám toho do školy tolik, že si to lehce nedávám.
  • Tento pátek budu s Lenny obsluhovat na Punkové párty. Příští pátek máme stužkovák!
  • Začala jsem nosit zimní bundu, brr!




Určitě mi napište, pokud máte nějaký nápad nebo inspiraci, co byste chtěli vidět na blogu za články!? Mám zase oprášit točení ,,kecacích videí"? Více outfitových článku a NEW INů? Mám nachystané nějaké články s podzimním focením, GIVEAWAY a taky jeden ultra roztomilej článek, těšíte se?
                                           

You Might Also Like

20 your comments

  1. taky ve škole moc nestíhám..a myslím, že to bude jenom horší :D co se týče článků, ocenila bych outfity, ale i kecací videa, ty mám ráda:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proktrastinace je můj velkej problém.. :D

      Vymazat
    2. A co teprve prokrastinace ...

      Vymazat
  2. skvělé fotky!
    ve škole taky nestíhám, mám pomalu pocit, že toho bude čím dál, tím více, a učitelé látku probírají pořád rychleji a rychleji, achjo.
    Já hraju fotbal! A je to paráda, takže ti ten vstup do arény strašně moc závidím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No asi tak! ..Dneska 5 z fyziky, achjo! :-O ..Tyjo fotbalistka!

      Vymazat
  3. jéj tiež ma čaká za týždeň v piatok stužková(maturitný ples) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme stužkovák za dva týdny a maturitní ples máme poslední týden v listopadu. :-) ..

      Vymazat
    2. aha ja že to je to isté :D tak nič :D

      Vymazat
  4. Super fotky :)
    Tak ať stužkovák dobře dopadne, já teprv za rok začínám v tanečním :)

    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha aha, to tě bude bavit, hlavně to pěkný oblečení všude, to je na tom nejhezčí! :-D ..JINAK MOC DÍKY!

      Vymazat
  5. Jsem zvědavá na ty maturitní šaty! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jsou velice jednoduché, asi Tě to nějak nezaujme! :-)

      Vymazat
  6. Já měla stužkovák před dvěma týdny a bylo to legendární! :D Jinak maturiťák až v únoru.. :P
    http://smiling-emily.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No my už trénujeme a snad to dopadne dobře, fandím tomu! :-)

      Vymazat
  7. rada by som si pozrela video /teraz mám aj ja na blogu/ alebo nejaké new in :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, tak já nějaké natočím! (:

      Vymazat
  8. Taky mám příští pátek ples :)) těším se na fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jejej, samé maturiťáky a stužkováky ... To zas bude v alejích nablito ...

      Vymazat
    2. No tak to bylo vtipný, hahaha.

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: