,

STUŽKOVÁK

pondělí, listopadu 18, 2013

Vítejte u článku, ve kterém se dozvíte, jak jsem se dostala do jiného stavu - do stavu MATURANTského. 

Minulý týden v pátek měla moje třída stužkovací večírek na téma black&white. Jsem teď skoro každý pátek v Brně na divadelním semináři a bylo tomu tak i právě ten minulý pátek, což znamenalo, že jsem měla minimum času na přípravu. Stihla jsem se akorát hezky namalovat a učesat (bohužel ne) pohádat s mamkou (bohužel jo). Lenny a zlatá tequila se postaraly o to, že se mi vrátila dobrá nálada. Nepřišli nám skoro žádní kantoři, ale to nám nevadilo, protože zbylo víc jídla pro nás! (Jděte se vycpat) 
 Na naší stužce stojí: ,,Jsem kopyto z pakoně. Tím končím, Tvá Máňa." 
To opravdu pochopí jen Ti vybraní lidé, takže si s tím nelamte hlavu. Barvy na stužkách a placku s fotkou našeho hedtýčra jsem si vydupala já. (Takže si vyprošuju nějakou kritiku! =D ) Díky té zmiňované tequile si už moc dobře nepamatuju, jak jsem se dostala k tomu, že jsem šerpovala našeho pana třídního profesora a našeho nejoblíbenějšího pana profesora, díky kterému vznikl i popisek na stužce. Každopádně společenskou kápi chci nosit častěji. No a dál už to je ohraná písnička. Nekoordinované tance, zastávky na baru, smích, jídlo, vodárka, zničené náušnice a milion kompromitujících fotek..


You Might Also Like

42 your comments

  1. Parádní fotky, strašně se mi líbí ten nápad jak máte provedené stužky!♥

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky! :) Ty stužky! :D
    http://barrru.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky!:)
    A stužky jsou fakt parádní!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad to nepíšeš, jen proto, protože jsem si to přála! :-D DÍK!

      Vymazat
  4. Doufám, že se teď vzpamatují všichni, kteří měli potřebu tu psát jak je nevhodné jít na tak významnou akci v obyčejných šatech bez gigantické sukně s průměrem 2 metry minimálně. Fotky jsou super a stužky jak jinak také :D Kdes nechala ty super boty z instagramu? Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já taky! ;) ..Díky moc za komentář. Ty budu mít až na maturitní ples. Tohle byl jen stužkovák. ;)

      Vymazat
  5. krásné fotky! určitě jste si to užili! :D my máme stužkovák teď v pátek, tak se nám tam snad taky bude líbit :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to držím palce, určo si to užiješ!

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Díky Jani, fotil to spolužák a tímto mu děkuji ;)

      Vymazat
  7. Parádní fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že se líbí! :-)

      Vymazat
  8. Skvělé fotky, moc se mi líbí, akorát se chystám dát ty naše na blog - budou o milion procent chabější. :D
    Máme podobné to, že jsme si obě vydupaly stužky .. já musela volit něco jednoduchého - naše třída je peklo pro domluvy.
    Vaše stužky jsou boží, téma je fajn a je super, že jste si to užívali. Na fotkách to jde vidět. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nebudou! ;) ..Naše třída je někdy peklo na všechno :D ..DÍKY MOC ZA KOMENTÁŘ!

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. :-) DÍK, jsem ráda, že to někdo ocení!

      Vymazat
  10. Moc dobrý nápad, hezké fotky:)))

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělé! Museli jste si to užít :)

    OdpovědětVymazat
  12. koukám Dia, jak je akční ;D jsi asi hodně společenská, že? ;)) no měli jste to moc pěkné! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Káťo, no možná až moc akční! ;)

      Vymazat
  13. Krásne fotky, rozhodne ste si to užili. Ja mám na svoju stužkovú nádherné spomienky, hneď by som si ju zopakovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to klidně taky zopakovala! :-)

      Vymazat
  14. Jéé, závist :)) Moc vám to s Lenčou slušelo, jako vždy ! :))
    GIVEAWAY CoffeeWithMilkAndTwoSugars

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi moc hodná, děkuji za nás obě! :-)

      Vymazat
  15. Jéé, moc Vám to sluší :-), na stužkovák moc ráda vzpomínám, je jen neuvěřitelné jak to všechno strašně rychle uteklo, jako by to bylo včera a on je to už rok zpátky :-o. Jinak Lenča má opravdu úžasné botičky, mohu se optat odkud jsou ?:-)
    Předvánoční soutěž o paletku E.l.f.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, díky Vendi :) Mám je z F&F :)

      Vymazat
    2. Díky moc za pozvánku a milý komentář! :-)

      Vymazat
  16. Blazin' Dia, my new action hero )))))
    looks like fun night

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: