CHRISTMAS TAG

úterý, prosince 24, 2013

KRÁSNÝ ŠTĚDRÝ DEN VÁM VŠEM!
Už i na mě dolehla vánoční nálada a pod návalem vánočních řetězáků jsem se rozhodla, že na jeden taky odpovím a teď se tedy můžete podívat, jak to dopadlo. Při této příležitosti chci Vám všem popřát nádherné Vánoce plné pohody. Ať se Vám splní všechna přání a pod stromečkem najdete přesně to, o co jste si psali Ježíškovi. Já už nebudu zdržovat, protože čas kvapí a já musím utíkat ke štědrovečerní večeři..

Jsou Vánoce tvým oblíbeným obdobím v roce?
No ano, to jsou. Mám moc ráda vánočně vyzdobená města a všechno co patří k tomu. Jako třeba trhy, balení dárků, punče a svařáky, světýlka všude kolem, voňavé cukroví a prostě advent celkově. Nejvíc mě na Vánocích ale baví, když udělám radost někomu blízkému. Ať už je to dárkem, který jsem mu pořídila a nebo prostě čímkoliv.
Jaký je tvůj oblíbený vánoční film?
Tak to vím na sto péro, že to je pohádka Hrátky s čertem. Znám tu pohádku snad celou zpaměti, protože je to moje srdcovka. Potom se moc ráda na Vánoce dívám na Shreka. Klasiky jako Sám doma, Popelka nebo Grinch, to nemusím zmiňovat..





Jakou vánoční písničku máš nejradši?
No letošní Vánoce si pouštím jen záznamy z živých koncertů Beyonce, což není moc vánoční. =D Jinak ale je pro mě vánoční hvězda Mariah Carey a celé její vánoční album je pro mě taková klasika. Loni mě uchvátil Train a ,,shake up the happines" ale letos mě to zase přešlo. =D ..U štědrovečerní večeře nám hraje Jan Jakub Ryba.

Oblíbená vánoční barva?
Doma všechno na Vánoce ladíme do červené a zlaté. Už nás to s mamkou ale nudí a příští rok plánujeme změnu. Na Vánocích mám nejvíce ráda bílou barvu, barvu sněhu. Prostě pro mě je sníh něco magického a mám Vánoce na sněhu strašně ráda. Letos to nevyšlo. =/

Oblíbená vánoční vůně?
No já jsem celkově na vůně úplně ujetá, protože mám hodně přecitlivělej čich. Vánoce jsou pro to pro mě svátky vůní. Miluju vůni punčů a svařáků, vůně jehličnatých větviček, cukroví a taky vůně do aromalamp. Jako třeba borovice, zelený čaj, nebo černý rybíz.

Držíš půst, aby jsi viděla zlaté prasátko?
No u nás doma se nepostíme. Jak říká mamka, jediný prase jsem doma já a ona mě vidí pořád, takže nic. =D Já jím všechno a určitě se neupejpám, ba naopak. Letos jsem ale viděla na Štědrý den přes 100 živých prasátek, heč! 


Ke štědrovečerní večeři volíš pyžamo X sváteční oblečení.
Když jsem byla ještě malá Dianka, tak jsme na Vánoce měla vždy oblečené šaty a strašně mi záleželo na tom, jak budu krásná. S postupem času to opadlo. Některé Vánoce na sobě mám třeba fakt jen tepláky..

Jaký volíš make-up?
No dneska jsem to neodflákla a nalíčila jsem se pořádně, snad i slavnostně. Perleťové stíny, které přecházejí do hnědé, na to horní tekutá černá linka a řasenka. - Essence. 
Tvoje oblíbené vánoční jídlo?
No to je bez pochyby cukroví, haha. Mám ráda i bramborový salát, ale kapr mi moc nejede. Dřív jsem ho nejedla vůbec, ale mamka ho do mě prostě dostala, jinak se ke stromku prostě nešlo.


Najdeš pod stromečkem, co jsi hledala?
No já jsem si letos přála nový nábytek do pokojíčku a ten už mám, takže jsem moc šťastná a přání se mi splnilo. Druhé přání bylo zaplatit složenku za divadelní seminář a to se taky splnilo. Takže jsem moc vděčná.

Máš nějaké vánoční přání?
Přeji si, abych se dostala na školu, kterou mám vysněnou, abych suprově odmaturovala a všichni kolem mě byli zdraví a šťastní! Těším se, až skončí rok 2013! =) 

You Might Also Like

9 your comments

  1. tento rok som ostala pri stole tiež v teplákoch.. načo sa budem prezliekať kvoli polhodine kým sa najem a rozbalím darčeky. :D
    S tým prasiatkom, to pobavilo. :D
    Tiež sa teším keď skončí tento rok, dúfam, že ten ďalší bude o niečo lepší a veselší. :)
    Krásne Vianoce prajem :)

    OdpovědětVymazat
  2. At se Ti vydari vse co si prejes, ta skola urcite vyjde!:)

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásný tag, teda abych to upřesnila, tak krásně podaný a celkově mě uchvátily odpovědi :)
    S tím oblečením to u mě také začíná opadat a není to v rodinném kruhu nic špatného. Jsem ráda, že se ti daná přání splnila a doufám, že se ti vysněná škola splní také ! <3
    A teď už přeji hlavně šťastný Nový rok :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný článek :)
    a ano mé tajný přání bylo splněné :) od přítele . snila jsem o něm potají , a novou postel jsme si přála tu mám taky splněné ale přijde až ke konci ledna :D :(

    OdpovědětVymazat
  5. moc pěkný TAG! :) užij si Vánoce a at se ti tvé přání splní :)

    OdpovědětVymazat
  6. Né, nesnáším vánoční trhy a pohádky s čertama :D.
    Ale nábytek do pokojíčku jsem si letos taky nadělila :).

    OdpovědětVymazat
  7. super tag :) s teplákama to máme stejně :D

    OdpovědětVymazat
  8. DĚKUJI MOC HOLKY, za super komentáře! :-*

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: