,

INSPIRACE NA VÁNOČNÍ DÁRKY

úterý, prosince 10, 2013

Ahoj u nového článku! Vánoce už jsou za dveřmi a pokud patříte mezi lidi jako jsem já, to jsou lidé, kteří nemají na Vánoce ještě absolutně nic koupeného, tak se nechte inspirovat tímto článkem!


Jsem čím dál tím víc línější a taky mě čím dál tím víc baví nakupovat z pohodlí domova, přes internet. Chci Vám tedy představit jeden fajn internetový obchod krasne-kabelky.cz, kde najdete nejen nepřeberné množství krásných kabelek nebo batohů, ale třeba i peněženky a elegantní kožené rukavice. (No a spoustu a spoustu dalšího)

Navštívila jsem tuto stránku hlavně proto, protože plesová sezóna už je tady a nejen, že všichni sháníme krásné šaty, ale chceme i nové psaníčko. No a právě na tomto e-shopu jsem narazila na kategorii společenské kabelky a našla tam pár takových, které stojí za omrknutí.

Potom mám tip na takovou raritku, kterou jsem na tomto e-shopu našla. Jsou to prosím pěkně batohy z konopí což mě dostalo. Pokud máte doma příznivce přírodních tkanin a nebo chcete jen překvapit originálním dárkem, myslím, že tohle je to pravé. Já osobně jsem totiž nic takového neslyšela. Máte s tím někdo zkušenost?
To by bylo tak ve velké stručnosti všechno, co jsem Vám chtěla ukázat. Nejlepší totiž bude, když na stránku mrknete sami. Jako alternativa je taky super stránka belona.cz.Doufám, že byl tento článek pro Vás přínosnou inspirací a nezapomeňte, že za dva dny končí GIVEAWAY, tak pokud jste se ještě nezapojili, tak s chutí do toho!



You Might Also Like

16 your comments

  1. Kabelka by se mi nějaká hodila no :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a které z nás ne, je to tak? :-D

      Vymazat
  2. Díky za tip. To jsou zase lákadla! Ta hnědá, hmm. Batoh je mi novinka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, třeba to přineslo i nějakou inspiraci. :-)

      Vymazat
  3. Ty psaníčka jsou dokonalý <33
    Dárek nemám ani jeden a budu kupovat dárky asi až kolem 21.12. Jako vždycky. Nebaví mě nakupování dárků :D .
    O batohu z konopí jsem ještě nikdy neslyšela :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Taky se mi moc líbí. No já to musím už nějak pořešit ty dárky, jsem hrozná! :-D

      Vymazat
  4. Brala bych baťůžky. :D
    Vidím, že je Vás ještě hodně, i kamarádky nadávají, že ještě nic nemají, já už mám svatý klid. :D

    OdpovědětVymazat
  5. ta první hnědá kabelka je ták nádherná ♥

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: