LAST DAYS N°13 (random)

úterý, prosince 17, 2013

Přeji pěkný vymrzlý den Vám všem a zároveň Vás vítám u nového článku.
Dneska jsem se asi až moc rozjela a nachystala jsem pro Vás mega random článek, ve kterém uvidíte skoro 50 fotek, takže se nebudu dát rozepisovat, ať si všechno můžete důkladně prohlédnout.
Moje nejoblíbenější fotka. / Klárčina momentka. / S Barčou na vycházce. / Roztomilý spolužák. / Nejhezčí taneční pár u baru. / Vánoce za oknem. / Im not procrastinator.. / S holkama na Věnečku. / Horké maliny. / Snowman. / Potřebuju nový boty. / Ready to go! / Zkouška. / Kamarádíčci. / JE PO MNĚ! / Mustache rulez!

Barčo, kuk! / Moje pravá krása. / Zkouška. / Moje krasavička. / Jsme holky na procházce. / S Klárkou a snowmanem. / Photoshop pobavil! / Elita na Věnečku. / Lenny pletla. / Moc fajn večer. / Konečně mě fyzika baví! / Zase zkouška. / Mamka mi ustlala, haha! / Keep calm... / Mám smrt! / Zasněženo..
Jsme tak krásní, ach! / Před focením. / Dělala jsem svícen. / Barborka. / Můj ,,kiber" život. / Kjůt. / Nevím, jak to dělá, ale je nejkrásněší pes. / Vteřiny před slzama, aneb nevěřte kosmetice MAX FACTOR! / Na obědě, čím dál tím víc mi tam chutná, fakt že kecám. / Svoboďák. / Moje nová Iva z divadelního semináře. / Výsledek focení. / S červem na výletě. / Ivčiny fejk brýle. / DĚTSKÝ KOUTEK. / Na přednášce.


You Might Also Like

15 your comments

  1. krásne fotky! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. fotky jsou skvělé,dost jsem se u nich pobavila a pokochala! :D :))

    OdpovědětVymazat
  3. juu, krásné fotky! tyhle randomy mám nejraději:))

    OdpovědětVymazat
  4. takové pidi okénka, nic nejde vidět ani zvětšit :/ myslím, že by nikomu nevadilo kdyby byl post dvakrát delší, ale šlo by si fotky prohlédnout, takže by nebyl o ničem. A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to na houby

      Vymazat
    2. Článek by nebyl dvakrát větší, ale mnohem víckrát, na víc takto po kupě jsou fotky stále na očích ... kdežto, kdyby byla každá zvlášt ve velké podobě, tak už člověk ani neví, co to vlastně před tím viděl a ni z toho nemá.

      Vymazat
    3. Rony děkuji za zastání. Já jsem to prostě tentokrát tak uspořádat chtěla, tak jsem to tak prostě udělala.
      Chápu, že se to třeba někomu nelíbí, ale to je všechno co tak může dělat. Já si z toho něco vezmu, to jo. Přístě bude random vypadat zase trochu jinak! ;)

      Vymazat
  5. Pěkné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. skvělé fotky:)) miluju tvoje randomy:)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš pekný blog.

    http://beautybypetulka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Jde vidět, že máš spoustu zážitků a je to moc fajn. Jen si užívej a teď ti přeji i krásné svátky. :)

    OdpovědětVymazat
  9. DĚKUJI VÁM! :-*
    Takové krásné komentáře si snad ani nezasloužím, jste nejhodnější holky! :-)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: