,

MAKE-UP DO MINUTY (video)

středa, prosince 04, 2013

Zdravím všechny své drahé čtenáře, snad Vás potěší nové video!


S Lenny jsme se nechaly inspirovat známou kosmetickou výzvou, ve které jsme si pokusily udělat make-up do jedné jediné minuty. Navíc jsme si ani nevzaly žádné zrcátko a to to bylo vtipnější. Nic tak hektickýho jsem ještě nezažila, haha. Pokud se chcete se svojí nejlepší kamarádkou zasmát, určitě to zkuste také, je to blázinec.


Přeji hezkou podívanou!  


Určitě mi dejte v komentářích vědět, jak se Vám video líbilo a jeste byste chtěli, abych točila videa častěji. Budu za to moc ráda. Mějte se krásně!

You Might Also Like

20 your comments

  1. Haha :-D pod minutu, to vidím poprvé, ale to nejde skoro nic stihnout! :-D Povedené video!

    The story of Ginger

    OdpovědětVymazat
  2. To je parádní ! :DDDD musela jsem se fakt smát,když jsem viděla ten perfektní lesk :DD
    Více takových videí ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je opravdu povedené video :) nasmála jsem se :) Vám to tak sluší i bez make-upu holky :)

    OdpovědětVymazat
  4. moc super video! :D Sluší vám to ale i tak :D:)))

    OdpovědětVymazat
  5. já bych za tak krátký čas nestihla asi nic :D klobouk dolů, holky :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. dosti vtipné :D tak já bych as istihla jen ten makeup a lesk a nebo lesk,řasenku a tvářenku (možná) pobavilo mě to fakt ,dobrý video

    OdpovědětVymazat
  7. skvělý video,jste zlatíčka :DDD <3

    OdpovědětVymazat
  8. :D:D:D:D No krásné jste! :D:D
    Po tomhle videu jsem šťastná, že jediné, co používám je řasenka, sem tam linky a balzám na rty. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Suuuper holky ! :D Tak tohle je asi nejzábavnější co jsem viděla :)
    Coffee with milk and two sugars

    OdpovědětVymazat
  10. Super holky...myslím, že jste to zvládly bravurně :-)

    OdpovědětVymazat
  11. DĚKUJI MOC ZA MILÉ VZKAZY! :-*

    Moc mě to potěšilo. I jménem Lenny moc dík! ;) Jsme rády, že se video líbilo! ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta tvoje kamarádka vypadala strašně vtipně jak si dala toho make-upu moc a ještě byl takovej světlej :D Ale jinak to bylo vtipný a zvládly jste to, měly bysme něco takovýho s kámoškou taky natočit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jojo, hrozně jsem se smála tomu, jak to rozmazávala! :-D ..Natočte, já se ráda zasměju i Vám! :-DD

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: