, ,

MATURIŤÁK

neděle, prosince 01, 2013

Oléé, tak už to mám za sebou!
Tak jsem se prokousala fotkama ze svého maturitního plesu a udělala "malý" výběr z mého vlastního foťáku. Až budou oficiální fotky, bude to mnohem lepší, no ale ať máte představu, jak to hezky probíhalo, tak se můžete pokochat. Potom udělám ještě jeden článek s lepšíma fotkama, slibuju.
Měla jsem na sobě obyčejné černé asymetrické šaty s aplikací krajky z nové kolekce H&M a černé semišové boty Stradivarius. Doplňky byly jen perličky do uší a perličkový náramek. Make-up jen černá tekutá oční linka a vlnité vlasy. Žádné velké prožívání, nejsem moc na šlehačkový typ šatů, tak mě prosím neukamenujte. I tak jsem si celý večer užila a moc všem děkuji! Bylo to senzační, konečně ples podle mých představ! Strašně jsem se nasmála, pořád se jen fotilo, tančili jsme na pódiu a všichni byli moc krásní. Po plese se šlo ještě na after party a ta byla taky moc fajn, haha. Jak řekl jeden můj spolužák: ,,Všechno hezký už máme za sebou, teď už dám jen tu maturu!" Určitě čekejte i video s našim bláznivým předtančením, ave 4.B.



You Might Also Like

30 your comments

  1. wow vyzerá to ako super stužková!! :D ten program musel byť fakt zábavný ... tie české stužkové sa mi zdajú lepšie ako naše :/ zdá sa mi že vás je tam aj nejako veľa :D

    OdpovědětVymazat
  2. určite to bolo super :)) a mala si krásne šaty aj s Lenny

    OdpovědětVymazat
  3. skvělé fotky :) tobě to moc slušelo, nádherná! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem to krásně nafotil, haha! :-D Úžasnej večer, jsem zvědavej jestli budu mít taky tak pěknej maturiťák! ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Juuuu super fotky! :) My máme stužkovák v Hippies stylu :(

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No neviem ako ty, ale stužková v hippies štýle je podľa mňa DONONALÁ!!! :D

      Vymazat
  6. Parádne fotky, boli ste s Lenny krásne ! :)
    A odpadla som pri tej fotke s čierno-bielymi tričkami a legínami, to číslo sme mali aj my! :D :))

    OdpovědětVymazat
  7. máš krásne fotky, a súhlasím s tebou ohľadom výberu šiat... keby idem na maturiťák, dám si jednoduché červené obtiahnuté šaty s čipkou (ja viem, maturitný mám za 3 roky, ale keď tie šaty sú tak krásne!!! :D haha... už len treba do nich schudnúť, ale 3 roky sú dlhá doba!) Veľmi ti to svedčalo!

    OdpovědětVymazat
  8. Krása!!! Už se těším na svůj maturitní ples (za 2 roky :D). Musí to být krásný pocit! Vypadá to, že máte s Lenny krásný vztah. Přeji, aby to tak bylo i nadále!
    P.S. Nevíš jakou barvou si Lenny barvila vlasy?

    OdpovědětVymazat
  9. Leny vypadala jako bohyně! :-)))

    OdpovědětVymazat
  10. Velice ti to slušelo. Lenny měla nádherné šaty.

    OdpovědětVymazat
  11. byla jsi nádherná slušelo ti to :))

    OdpovědětVymazat
  12. Lenny byla nádherná , nemohla jsem se na ni vynadívat <3
    A z předtančení na mě nejvíc zapůsobil Lucčin odhalenej taneček s klukama , za to jí tleskám ! :D

    V.

    OdpovědětVymazat
  13. skvělé fotky:) moc vám to slušelo! my máme maturiťák až v lednu:)

    OdpovědětVymazat
  14. Supr fotky :)! My budeme mít ples až v březnu :D.

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné fotky :) Ja už mám svoju stužkovú za sebou ale spomínať budem do konca života :)
    the unicorn princess

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotky a ty šaty jsou prostě nádherné!:)

    sunstreetmonidesign.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Moc vám to slušelo:) Jen si nedokážu představit, že bych ten svůj den pojala takhle "jednodušše", co se šatů a líčení týče:)

    OdpovědětVymazat
  18. jéé...krásné fotky...hned bych si střihla svůj maturák znovu :-D
    ChickWithKick and her life

    OdpovědětVymazat
  19. Ajo, vážně :) To mě to čeká až v únoruu :P :)

    http://smiling-emily.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. nádhera <3 strašně ti to slušelo,vypadala jsi mnohem líp než ty slečny v šatech s obručemi :D nic proti nim,ale málo,někdy více :)) :*

    OdpovědětVymazat
  21. krása :) my sme mali tiež ten čiernobiely tanček, ľudia sa bavili! :D a tiež si musím niekde nájsť ako to chodí na tých vašich plesoch :) prečo je vás tam tak veľa?:) :D

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherné fotky, maturiťák se vám moc povedl, Ty i Lenny jste měly úžasné šaty :)
    Jinak podle fotek už vidím, že předtančení bylo asi něco v rytmu Gangnam style, néé :P :D
    Paráda, vypadáte, že jste si to opravdu užily :)

    OdpovědětVymazat
  23. Skvělé, že sis to užila, moc ti to slušelo, i když já bych vybrala trochu jiný typ šatů :) Já maturovala před dvěma roky a na svůj maturák strašně ráda vzpomínám, protože jsem se tam dala dohromady s mým přítelem :)

    OdpovědětVymazat
  24. Vypadá to, že jste to pojali opravdu ve velkém. Moc Vám to tam všem sluší.

    OdpovědětVymazat
  25. Dianko, nechci Ti kazit radost, ale šaty jsou na vlastní maturiťák naprosto nevhodné. Vypadáš jako doprovod, ne jako maturantka. Všechny spolužačky mají dlouhé šaty, ta s černými brýlemi sice kratší, ale pořád hodně slavnostní. Tobě akorát čumí podprda a ještě Ti vypadávají nohy z bot (jak blbě sedí je vidět nejlíp na fotce s černovlasou kamarádkou).

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: