PINK POWER (outfit)

pondělí, prosince 02, 2013

Zdravíčko, zase Vás po čase vítám u outfitového článku.

Jednou když se donutím jít ven fotit a donutím někoho, aby mě vyfotil, vznikne článek tohoto typu. Hlavním důvodem této foticí sešn bylo to, že mi do botníku přiletěly zateplené kanady, které jsem Vám prostě musela ukázat. Jsou to moje nové růžové drsňačky, ve kterých mi nikdy nebude zima, protože mají uvnitř bílý teplý kožíšek. Slyším na ně jen samé hezké ohlasy, jak se líbí Vám?


 [ parka- C&A, mikina a košile - F&F, náramek - Kik, boty - casnaboty.cz ]




You Might Also Like

77 your comments

  1. Božský outfit! Ty boty jsou fakt super! <3

    OdpovědětVymazat
  2. aaa, hrozně ti to sluší :)
    taky mám podobné boty, ve vínové barvě, ale bohužel nejsou zateplené :( :D

    OdpovědětVymazat
  3. jsi kráska ;)) maturitní ročník Ti svědčí :) a ty boty <3 nejlepšííí! :))

    OdpovědětVymazat
  4. na to, že nemám růžovou moc ráda, tyhle boty mají super odstín! sluší ti to :)
    ady.

    OdpovědětVymazat
  5. krásný outfit jsi nádherná :3 <3

    OdpovědětVymazat
  6. ju , nádherná :) krásný outfit :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Topánky sú dokonalá, ty krásna a outfit tiež♥!
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. ach nádhera :) si čím ďalej tým krajšia a krajšia :)

    the unicorn princess

    OdpovědětVymazat
  9. vypadáš nádherně! :) moc pěkný outfit, hlavně ty boty jsou boží :333

    OdpovědětVymazat
  10. Prosím, prosím...můžu ti je ukrást ? :3 .. jsou totálně boží, luxusní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jasně, můžem si je půjčovat!

      Vymazat
  11. Ta farba je taká nezvyčajná, aspoň pre mňa..ale takýto typ bot sa mi páči. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, ale chtěla jsem být vidět. :-) ..díky!

      Vymazat
  12. Ty boty jsou uplne nadherne uzasny!:) A jestli v nich fakt nejde aby ti byla zima, tak je chci tak a vsema 10!

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi krásná a ty botky ti moc sluší hodí se k tobě :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Podobné topánky mám :) Tiež ružové :D Ináč ti to moc sluší

    OdpovědětVymazat
  15. Ty boty jsou skvělý !
    A můžu se zeptat, ta parka je teplá? Na zimu? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, parka je slabší, do zimy bych to neviděla. :-)

      Vymazat
  16. Ty boty jsou bomba, ale já bych je asi nosit nemohla, v zimě jsem kabátková a kozačková :-) :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, já ted pro změnu potřebuju nový romantický kabátek! :-)

      Vymazat
  17. ty vyžehlené vlasy jsou na tobě bomba!

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadáš nadherně! Super boty! Mám zlaté a stříbrné, takže v mém věku už úplně totálně ujeté, ale lidem se líbí. Mně se líbí ty tvé růžové!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosim te, v jakým věku? ..Super to je, je skvělý že jsi odvážná! ;)

      Vymazat
  19. Na tých fotkách vyzeráš skvele :)

    OdpovědětVymazat
  20. Líbí se mi, jak jsi je sladila s náramkem :)

    OdpovědětVymazat
  21. Boty jsou nádherná, obzvlášť ta barva, která patří mezi mé oblíbené :)

    OdpovědětVymazat
  22. Jé dobrá mikina:-)

    http://www.changingroom.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Nádherná bunda...a tie topánky! Skvelý outfit. :)

    OdpovědětVymazat
  24. oooo skvělé boty a vůbec celý outfit!

    OdpovědětVymazat
  25. Mohla bys mi prosím prozradit, jakou rtěnku jsi použila?...Máš naprosto boží barvu pusy!♥ Jestli ji takovou máš od přírody, tak mi asi nezbyde nic jinýho, než se rozbrečet -_- :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: