,,RYCHLOFOCENÍ"

pondělí, prosince 16, 2013

 Ahoj kůzlátka, na fan page blogu na FB jsem se vás ptala, jestli chcete vidět výsledek z rychlofocení, na kterém jsem byla minulý týden a Vy jste byli pro, takže tady to je... 
Myslím ve čtvrtek odpoledne jsem se byla nechat vyfotit, protože jsem potřebovala jednu fotku obličeje a jednu fotku celého těla k přihlášce na vysokou školu. Tak jsem se tedy vydala do našeho místního foto atelíéru za fotografem Honzou, se kterým jsem měla jedno léto dokonce brigádu, takže vše probíhalo v pohodě, žádný stres. Nafotili jsme asi 70 fotek, aby bylo z čeho vybírat. Vybralo se, vytisklo a mohla jsem frčet na zkoušku dramaťáku, kterou jsem už tak nestíhala. No takže to bylo ve středu a néé ve čtvrtek, aha! =D Nakonec jsem tedy do obálky hodila tyhle dvě fotky, co na říkáte? 


You Might Also Like

36 your comments

  1. Krásné fotky :) nepřidáš jich víc?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenee, tohle bylo jen na ukázku. :)

      Vymazat
  2. fotky jsou nádherné, sluší ti to moc :))

    OdpovědětVymazat
  3. Pristane ti úsmev :) krásne fotky

    OdpovědětVymazat
  4. Ježin koté...sluší ti to! Vybrala si dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Kráska si na nich! :) ♥
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. tady ti to sluší moc! nádherné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Na jakou vejšku se hlásíš, že potřebují fotky těla a obličeje? :)

    OdpovědětVymazat
  9. nádherné fotky, uvidíme jich víc? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Natko, nene, tyhle bohatě stačí. :)

      Vymazat
  10. Kde si sa nechala fotiť? A to na akú školu potrebuješ? Ešte som nepočula o tom, že na VŠ treba posielať fotky. :D
    Damian-Lucianna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás v místním foto ateliéru. :-) Potřebuji to na Divadelní fakultu. :-)

      Vymazat
  11. Přijdou mi docela neostré, ale k přihlášce to asi neva. Pěkné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo to máš pravdu. Pokazilo se mi to, když jsem je dávala vedle sebe. :-) Jinak originál je hezky ostrý.. ;)

      Vymazat
  12. Aho Dio, nechtěla bys napsat alespoň kratičkej článek o svém gymnáziu? Nevím jaký k tomu máš přístup, jestli se slučováním souhlasíš, ale myslím, že by si tu podporu celkem zasloužil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      jojo, já ho zítra napíšu. Mám to v plánu. Už mě k tomu pobízelo víc lidí.

      Vymazat
  13. super fotky .) nepridáš ich viac? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenee, takhle to na ukázku stačí. :-)

      Vymazat
  14. máš to jasný kočko! :) na JAMU Tě stopro vezmou, vsaď se ;)) dobré fotky, povedly se :)

    OdpovědětVymazat
  15. Sluší ti to kočko! Stopro tě vezmou! ;) :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě. Takových tuctovek tam mají tuny!

      Vymazat
    2. No tak určitě, stovky tun! ;)

      Vymazat
    3. Aha , nojo... tak když tomu tak dobře rozumíš... :D

      Diuško , seš skvělá ! Držím ti palce ! :) A dej nám hned vědět , až budeš vědět ... :D ;)

      Vymazat
  16. sluší ti to:) hlavně na té druhé:)

    OdpovědětVymazat
  17. Opět všem moc a moc děkuji za povzbudivé komentáře, potěšilo mě to! :-)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: