♥ BEYONCÉ ♥

pátek, ledna 17, 2014

Zdravíčko, dneska zase z jiného soudku. Chci zabrousit trošku do hudebního odvětví a zároveň Vás seznámit, co je moje oblíbená hudba a třeba Vás taky inspirovat.

Jak už všichni podle názvu chápete, článek bude o veleúspěšné a krásné Beyoncé. Určitě nejen podle mě je ona poklad, kterého bychom si měli vážit. Ke konci roku vydala tahle diva nové neohlášené album, kde ke každému singlu natočila videoklip. Já už mám album naposlouchané a musím říct, že je skvělé. Všemi deseti Vám ho doporučuji! Dám do článků pár odkazů na ukázky novinek od Beyoncé a pokud jste je ještě neslyšely, určitě to napravte a dejte mi vědět, jak se nová Beyoncé líbí Vám.

    
    

  
celý videoklip
   

    
celý videoklip



Jak se Vám líbí nové album Beyoncé? Taky ji milujete stejně jako já? Nebo je Váš nejoblíbenější interpret někdo jiný? Snad Vás tento článek potěšil a někomu ukázat třeba i něco nového. Bude se jako vždy těšit na Vaše komentáře, papa.

You Might Also Like

20 your comments

  1. <3 je krásná a má božský hlas :)

    OdpovědětVymazat
  2. Diuuuuš, počkeej... my se toho jejího koncertu jednoho dne dočkáme! :-*
    JE TO BOHYNĚĚĚĚĚĚĚĚĚ <3 <3 <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíme! POJEDEME SPOLU A BUDE TO NÁŘEZ! :-)

      Vymazat
  3. jě pěkná , nemám jí moc ráda ale občas si jí poslechnu :)) je to kus ženský "!! :)*

    OdpovědětVymazat
  4. Beyoncé nejvíc zbožňuju. Je strašně krásná a má super hlas :)
    Moc pěkný článek D. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Když jedu sama v autě, tak si jí pouštím docela nahlas a vždy mi zlepší náladu. Mám ji takovou slavnostní. Díky za tento pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji poslouchám denně, je bezvadná! :)

      Vymazat
  6. Hele, jak je to s tím, že je z ní veganka? Nevíš o tom něco? Já jinak Beyoncé moc nemusím, přijde mi jako zpívající mamina a tou svou kampaní pro Háemko to totálně dorazila. Pro mě je bohyně a diva Lana <3 ! Ale jinak článek super ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevím, vůbec... :-) ..Beyoncé říká, že když se stanete matkou, neztratíte sami sebe, tak si myslím, že podle toho i zpívá. No ale malou Blue miluje snad každej. :D ..Lana je taky borka, za tak krátkou chvilku se prosadila jako nikdo. :-)
      A jinak díky za komentář! :-)

      Vymazat
  7. Beyonce obdivuji stejně jako ostatní veleúspěšné zpěvačky nebo zpěváky, kteří něco dokázali, protože má opravdu silný hlas. Také mě fascinuje její celoživotní láska ke svému manželovi a dítěti <3 ale je zajímavé, že od ní poslouchám maximálně zatím 3 písničky a jinak ji moc neposlouchám.. myslím, že za pár let, až budu ještě starší ji ale poslouchat začnu, protože je bezvadná :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Nikky, moc hezky jsi to napsala! :-)*

      Vymazat
  8. Je přenádherná, její písničky mám ráda už několik let a mám je čím dál radši :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moje druhá nejoblíbenější zpěvačka hned po Rihanně♥
    Teď jsem si šíleně zamilovala Drunk in love .. ♥

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: