,

BLACK LIPS

úterý, ledna 14, 2014


Krásné úterý Vám všem! Díky tomu, že článek ,,DIRTY TEACHERS" měl takový úspěch, rozhodla jsem se, že Vám ukážu ještě pár (podle mě zajímavých) fotek, které jsme s Lenny nafotily. Udělala jsem tedy takový malý pokračovací díl pro Vás, na ukázku. Daly jsme si téma ,,nebýt si na fotkách podobné" a myslím, že se nám to povedlo. Někdy nás už prostě nebaví se jen tak přiblble usmívat. Černé rty, piha a top se nám zdály dost netypické, co myslíte?


You Might Also Like

22 your comments

  1. Oo dokonalost u té druhé fotky mi připomínáš Katty Perry :D :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jste prostě kočeny ! :D :)
    Ps. Jak děláš ty " kulaté fotky " ? :D :)
    Předem díky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Normálně v programu, ve kterém děláš rámečky, nebo koláže, jen tam zakulatíš rohy. :-)

      Vymazat
  3. Já nemůžu pochopit, jak může někdo být tak fotogenický O.o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No to myslíš jako nás dvě? ..No to vůbec! :DD

      Vymazat
  4. jsou skvělé! :D ta poslední v první řadě je top <3 :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí a díky za favoritku, haha! :D

      Vymazat
  5. Hohó, pěkně strašidelný!

    OdpovědětVymazat
  6. Ten rúž je skvelý a tvoj blog ešte viac! :))

    http://victorys-diary.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je velmi zajímavé! :))
    http://smiling-emily.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: