BLACK&GOLD (outfit)

čtvrtek, ledna 16, 2014


Zdravím všechny své čtenáře u nového článku! Taky jste tak rádi, že už víc jak půlka tohoto týdne za náma? Dneska jsem si pro Vás nachystala článek s outfitem. Měla jsem ho na sobě včera do školy a hlavním tahounem v něm byla černá a zlatá barva. Mám nový svetr, který je zajímavý tím, že má na zádech velkou díru svázanou černou mašlí. Velkou roli v tomto outfitu měly doplňky, tentokrát hlavně perličky. Já už jen popřeji hezký zbytek dne, zvládněte ještě ten pátek. Já se zítra večer chystám na ples, takže už se těším! Budu moc ráda, když se mi dole v komentářích ozvete, zda se Vám tahle moje kombinace líbí, jestli také nosíte košile do svetrů a je tohle Váš šálek čaje?

[svetr - Getfashion.cz, košile, kalhoty, náhrdelník, náramky - Takko, náušničky - Tally Weijl, kabelka - e-shop]

You Might Also Like

52 your comments

  1. Moc Ti to sluší! Jsi krásná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Ceady, moc Ti děkuji za komentář! :-)

      Vymazat
  2. Svetrík je krásny a kombinácia sveter-košeľa sa mi páči, aj keď práve v tomto prípade, keď už má ten "výstrih" na chrbte, by sa mi viac páčilo, keby bol prázdny, takže by som si asi pod neho dala len nejaké tielko, ktoré by nebolo vidno :) Ale na fotkách ti to veľmi pristane!

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za komentář. :-) ..Svetr plánuji nosit i bez ničeho, ale až to bude trošku možné, teď je na to přece jenom trošku zima. :-/

      Vymazat
  3. Jsi krásná! Nejkrásnější diuška! :))
    Ty nehty jsou taky super , potřebuju zlatej lak! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ten zlatý musím dát ještě jednu vrstvu! :D

      Vymazat
  4. Outfit je super! :) Veľmi ti to pristane (ako vždy) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Nicolette, umíš potěšit! :-)

      Vymazat
  5. Nádhera, moc Ti to sluší Dio, jsi na těch fotkách tak milá :))
    A ty nehty - perfekt !

    OdpovědětVymazat
  6. TA kabelka! Chci víc fotek kabelky! A svetr je moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta kabelka je od mojí Lenny, kupovala ji na netu! :-)

      Vymazat
  7. svetr je krásný :O a máš úžasný tvar nehtů! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, musím si je ale ještě opilovat! :-O

      Vymazat
  8. Jsi hrozně krásná:) Ty fotky se moc povedly!
    Svetr je super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Andrejko, potěšila jsi mě!:)

      Vymazat
  9. Si nádherná, veľmi ti to pristane! :)
    Jó, a tie košele so svetrami som si na dievčatách začala všímať asi pred mesiacom, kedy som bola trošku závisláčka na ouat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ..děkuji moc za komentář, Leni!

      Vymazat
  10. Krásná kombinace, mě se náhodou ta košile pod to líbí ;) A taky skvělý náhrdelník a fotky, nevím proč, ale evokují ve mně atmosféru nějakého historického filmu z Anglie, to asi ten břečťan v kombinaci s tím svetrem a náhrdelníkem :D ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, chtěla jsem, aby to tak nějak působilo, tak to mám radost, že se to povedlo. :-))) ..DÍKY MOC!

      Vymazat
  11. Jéé, ty doplňky jsou úžasné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Děkuji, to mě těší, že se Ti líbí!

      Vymazat
  12. Úžasná kombinace a perfektně sladěno ;) je to super! :)) fakt se mi to moc líbí :))

    OdpovědětVymazat
  13. Rada tiež nosím.košele pod svetrami :) outfit super

    OdpovědětVymazat
  14. jejoo aká zlatunká :) pristane ti to... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No v tomto článku asi fakt ano! :D ..DĚKUJI! :-)

      Vymazat
  15. Já černo-zlatou kombinace uplně zbožňuji ! je to prostě jednoduché a tak elegantní ! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Sluší ti tooo :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherný outfit, není to nic výrazného a přesto je to totální bomba!!! Prostě super inspirace :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/famous-beauties-eliska-buckova.html

    OdpovědětVymazat
  18. Jee ten svetrik je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že se líbí! ;)

      Vymazat
  19. Odpovědi
    1. Jéé, moc děkuji! :-) To ale možná jen na fotkách ;)

      Vymazat
  20. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se nelíbí jenom mně! :-)

      Vymazat
  21. Moc krásné. Ten svetřík vypadá s bílou košilí vážně úžasně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Lucy. Zkusím to pak naopak ještě s černou košilí a uvidím. :)

      Vymazat
  22. tohle je fakt pěkný :)
    a máš super nehty! :O ♥

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: