DETAILS OF MY ROOM

neděle, ledna 12, 2014

Nemáte chuť malinko nakouknout do mého pokojíčku?



Od Vánoc mám nový nábytek, tak si teprve zvykám. Ještě to nemám vybavené a zútulněné, jak bych si představovala, ale až si s přítelem necháme udělat nějaké pěkné fotky, pověsím je na zeď a hned to bude veselejší. Počkat, cože? ..Já nemám přítele! ... =DD

You Might Also Like

68 your comments

  1. Krásne fotky :) musíš mať veľmi peknú izbu ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný pokoj ! Přesně takové papučky mám, jen v hnědé barvě ! Jsou nejlepší ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou nejlepší, ale mám je vždy hned špinavý! (Protože jsem prase) :-DD

      Vymazat
  3. krásné fotky, máš útulný pokojíček :)
    takovou postel s úložným prostorem bych chtěla taky, nevíš, odkud je prosím? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Nicco!
      Je kupovaná normálně v nábytku tady u nás. No ale i Ikei určitě najdeš něco podobného, akorát masiv to nebude! :D

      Vymazat
  4. Máš krásnu izbu :) posledná veta :D si zaves fotky s Lenny :3

    OdpovědětVymazat
  5. Ty sušené růže jsou nádherné , pokojíček máš krásný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já si růže schovávám. Asi 13 nových se mi teď suší. :-)

      Vymazat
  6. Ten stůl je skvělý, moc se mi líbí. Byl by fajn i jako toaletka :) To by bylo místa

    OdpovědětVymazat
  7. poslední věta mě dostala :D asi tak by to bylo,kdybych pokoj představovala já :DD jinak máš krásný stůl takový jsem vždycky chtěla :/ :3

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné to tam máš Dianko, vypadá to útulně :))
    Coffee with milk and two sugars

    OdpovědětVymazat
  9. Máš pěkný pokoj a líbí se jak fotíš, opravdu krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji moc, to jsi mě opravdu potěšila! :-)

      Vymazat
  10. stůl je moc hezký :)) a máme stejnou židli :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No židle je taková klasika, to mu snad skoro každý. :-)

      Vymazat
  11. detaily pokoje miluju!a ten tvůj je vážně úžasný<33
    bačkůrky a ovečka jsou nejlepší:)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásne to máš zariadené, veľmi sa mi páči hlavne písací stôl a tie poličky a priehradky :) Aj tá farba dreva je úžasná :)
    A ten záver ma tiež pobavil :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za milý komentář! :-)

      Vymazat
  13. Máš veľmi peknú izbu, veľmi sa mi páčia ruže a farba nábytku:)
    a posledná veta pobavila:D

    OdpovědětVymazat
  14. Podle mě dokonalé :) Taky se chystám udělat podobný příspěvek, ale mám v plánu nějaké změny v pokoji :)
    http://smiling-emily.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já se pak na článek mrknu, už se těším! :-)

      Vymazat
  15. Moc hezký :-) a pobavila :-D!

    OdpovědětVymazat
  16. já nejdřív úplně 'coooo? Dia má nějakýho přítele a neřekla nám to?!' a pak jsem chytla úplně záchvat smíchu :D
    ale máš to tam moc pěkný, vážně :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Smích je důležitej! ..A děkuji moc Vendy! ;)*

      Vymazat
  17. Krásný stůl a moc se mi líbí ty krabice.

    OdpovědětVymazat
  18. máš skvělý pokojík :))) skvěle zařízený :) nejvíc mě pobavila věta "....ale až si s přítelem necháme udělat nějaké pěkné fotky, pověsím je na zeď a hned to bude veselejší. Počkat, cože? ..Já nemám přítele! ... =DD " :D :D

    OdpovědětVymazat
  19. miluju fotky takových detailů ♥
    krása!

    OdpovědětVymazat
  20. Pěkné, pěkné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. oh miluju tyhle články♥ překrásný pokoj, opravdu!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si všímám, že tohle bude asi oblíbené téma. :-) Děkuji moc!

      Vymazat
  22. Krásný fotky a na takový koukám vždycky ráda.:) Máš to krásný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Lucy, jsi moc hodná, děkuji! :-)

      Vymazat
  23. Jé, ráda nakukuju do cizích pokojíčků. Máš to moc hezky útulný.

    OdpovědětVymazat
  24. Nádherný pokojík a překrásné fotky :) a ta ovečka je úžasná!!! :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/01/muj-prvni-missha-box.html

    OdpovědětVymazat
  25. Super, ten stůj se mi moc líbí, takový bych brala... Máš hezký pokoj. Na přítele nespěchej, si užiješ, až ti z toho blbě bude ještě:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já vůbec nespěchám, ba naopak. Přesně jak říkáš! Napsala jsem to jen ze srandy! :-D

      Vymazat
  26. Ten nábytek má hodně pěknou barvu :O A růžičky na první fotce jsou krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Nábytek je jabloň kern. :-)

      Vymazat
  27. Wow, Diuš, od koho jsou ty krásné růže na stole? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) No zkus hádat, Evi. Od mámy nejsou ! :D

      Vymazat
  28. Líbí se mi u tebe :)
    Říkala jsem si, Dia má nového přítele a ono ne :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: