EASY WAY (outfit)

středa, ledna 08, 2014



Právě jste po delší době viděli na mém blogu ,,outfit post". Opět nic komplikovaného. Takový ideál do školy. Vsadila jsem na černé jeggins, tím člověk snad nikdy nic nepokazí, protože černá barva je prostě světová. Vzala jsem si nový pletený svetr s velkým límcem, přes který jsem si oblékla ještě černou vestičku, aby to nebyla taková nuda. Abych outfit ozvláštnila, zvolila jsem netypické náušnice, které rozhodně upoutají pozornost druhých, no ne? Mně osobně se moc líbí, ale bohužel nejsou na každodenní nošení! =D Taky mě teď začaly bavit černé nehty, ještě si je zkusím víc ,,zpilovat", uvidím, jak to bude vypadat. Líbí se vám nehty do špičky? Svoje jinak vlnité vlasy jsem zas pro jednou přežehlila a nechala volně žit. Jak na Vás tento outfit působí?

[ svetr - Orsay, kalhoty - Takko, vesta - ???, boty - Deichmann, náušnice - claire's, náramek - šperky Ani, prstýnek - ??? ]

You Might Also Like

69 your comments

  1. Rosteš do krásy! :) A ten řetízek - best friends - mám také, akorát ve stříbrné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš ho také od Ani? :-) ..Já ho mám s mojí Lenny!

      Vymazat
    2. Jóo mám :), já mám také s kamarádkou, ten náramek je povinností! :)

      Vymazat
    3. Přesně tak, navíc, když je takovej suprovej! :-)

      Vymazat
  2. Ty jsi čím dál tím krásnější ! :))
    A outfit se mi líbí, ten svetr s vestičkou vypadá super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ooou o.O si naozaj nádherná ! Čistá dokonalosť ;-) .. Moc sa mi páči ta kombinácia a tvoje vlasy :3
    PS. Pre zaujmavosť kuk u mňa ;-) http://susikubalova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee Zuzi, jsi moc hodná! :-) To jsi mě přechválila! :-)

      Vymazat
  4. Jsi kočka Dianko :)) a jsem pro nehty do špičky! Jen co narostou, piluju taky :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi fakt nádherná! Dokonalá! :)Vlasy ti takhle strašně moc sluší !! :)
    Outfit je super! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dianko, si prostě nejkrásnější! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná jsi :) A skvělý outfit!

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Jéé díky moc Zuzko, komentář mě potěšil! :-)

      Vymazat
  9. Ty nausnice jsou uzasne! :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti moc Eve, jsou moje oblíbené. :-)

      Vymazat
  10. Jsi krásnáá ! :))

    http://smiling-emily.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. hrozně se mi na tobě líbí ty náušnice <3 a vlasy jsou příjemná změna :)) už od první fotky jsem si říkala že je na tobě něco jiného,ale nemohla jsem přijít na to co :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. <3 Děkuji moc Babetko!
      Jsi všímavá!

      Vymazat
  12. Jsi hrozně krásná! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Děkuji, to nejsem. To jen ty jsi moc hodná! :)

      Vymazat
  13. Ty jsi vážně kouzelná :)

    OdpovědětVymazat
  14. Odpovědi
    1. :) jůů. děkuji za krásný komentář!

      Vymazat
  15. ta druhá fotka je perfektní:)

    OdpovědětVymazat
  16. nádherná :) a pěkný náušnice ..

    OdpovědětVymazat
  17. Kráásné! Fotíš nikoňáckou padesátkou, že?

    OdpovědětVymazat
  18. Budeš se mnou chodit? (nejenom proto, že bych si půjčovala oblečení.. :D) <3

    OdpovědětVymazat
  19. Asi Tě tak trochu víc miluju :-*

    OdpovědětVymazat
  20. Moc ti to sluší Dianko! :)) Ty naušnice jsou super :))
    Coffee with milk and two sugars

    OdpovědětVymazat
  21. už ti někdo řekl, že vypadáš jako Verešová?:) Hrozně mi ji připomínáš:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zatím fakt ne, jsi první! :-)

      Vymazat
  22. JO! tady na tech fotkach vypadas fakt jak Andrea Veresova :-O :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako fakt? ..No já nevím, jako možná na jedné fotce to TROŠKU vidím taky! :-D

      Vymazat
  23. Tak tie náušnice sú moc parádne a tebe to veľmi pristane! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Jéé ty jsi překrásná! :) a to oblečení je parádní :) moc se mi líbí jak jsi to zkombinovala dohromady :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ty nejen, že krásně fotíš, ty i na těch fotkách krásně vypadáš! ♥ úžasnéééé :))

    OdpovědětVymazat
  26. krásne fotky! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se fotky líbí! :)

      Vymazat
  27. Ahoj Diuš, ty jsi rozená modelína :) Pěkné jednoduché. Naušnice jsou na můj vkus moc velké, ale tobě to sedne ;)
    Zdraví Eve.h

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi,
      děkuji moc za komentář, potěšila jsi mě! :-)*

      Vymazat
  28. Slusi ti to moc! Ty nausnice jsou skvele!

    OdpovědětVymazat
  29. Dia kolko mas tetovani? Pekne foto

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: