,

LA VIE EST BELLE

neděle, ledna 26, 2014

Zdravím všechny u nového provoněného článku!

Minulý týden jsem si řekla, že si udělám radost a odměním se. Je to taková moje nová forma uklidňování sama sebe, když se zrovna nechci přejídat. Můžu Vám to doporučit. Spojila jsem to zrovna s uzavřením pololetního vysvědčení a můžu se tím utěšovat. =D No a k věci. Na parfums.cz jsem si objednala můj vysněný parfém, který chodím /strašně nenápadně/ očichávat do lepších drogerií. A co jsem si v obchodě očichala, to si na netu koupím, protože to vyjde levněji. Jeden den objednáte a druhý den to máte doma. Zaplatíte kartou z pohodlí domova a dokonce si můžete vybrat k nákupu dáreček. Já už to nakupování přes internet mám tak nějak prostě radši.


Onen parfém, do kterého jsem se snad už před rokem zamilovala, je od francouzské značky Lancôme a pod názvem La vie est belle ho propaguje známá americká herečka Julia Roberts. Když jsem si na poště vyzvedla malý balíček, ve kterém byla bezpečně zabalená krabička s parfémem, tak jsem byla nadšená už jen ze samotné krabičky, protože se krásně třpytí na sluníčku a to mě dostalo. Hned jak jsem se dostala k samotnému flakonku, který je taky krásný a není nějak kýčovitý, protože ho zdobí jen decentní stužka. No prostě já ten parfém miliju. Stačí jen jednou stříknout a voníte tak krásně celé hodiny a hodiny. 


No nic, já se jdu navonět, jinak to nevidím. Jestli budete mít cestu kolem, tak se stavte, dám Vám přivonět. =D Jinak jestli nad koupí tohoto parfému také uvažujete, tak přeskočte fázi očichávání v drogérii, ale rovnou skočte na net, protože nákup na jejich stránkách je opravdu easy!

You Might Also Like

24 your comments

  1. Tenhle parfém chci taky, je to jedna z nejkrásnějších vůní, co je :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to s Tebou musím souhlasit! :-)

      Vymazat
  2. Vypadá dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle parfém mám na svém wishlistu taky, tak jsem ráda, že se našla další slečna, které sedl :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojooo, já znám spostu lidí, kterým tenhle parfém voní! :-))

      Vymazat
  4. Škoda, že si nemůžu přivonět... design má ale krásný <3

    OdpovědětVymazat
  5. tento parfém mám také moc ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Je to prostě takový pohodička. :-)

      Vymazat
  7. Tento parfém mám veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat
  8. S nákupem parfémů to řeším úplně stejně :)) ale zrovna La vie est belle mi teda vůůbec nevoní :( jinak můj poslední úlovek je Fleurs de Cerisier od L´Occitane, mohla bych se té vůně učichat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako třeba mé mamce La vie est belle taky vůbec nevoní, asi je to fakt na každém! :-) ..To neznám, ale mrknu po ní v drogérce! ;)

      Vymazat
  9. Ty máš tak krásnej blog ♥ jinak tuhle vůni si taky přeju, ale mám jich teďka moc, tak musím chvilku počkat :D

    OdpovědětVymazat
  10. Máš úplně úžasnej blog, jen chválím:)) Ten parfém má sestra a je skvělý:*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Ani, to mě moc potěšilo! ♥

      Vymazat
  11. Tenhle neznám,ale musím říct,že má nádhernou lahvičku:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vážně super a lahvička je taky super pěkná :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: