LAST DAYS n°14

středa, ledna 29, 2014

AHOJ SMÍŠCI! Přicházím jen na skok s článkem, ve kterém uvidíte pár fotek, které jsem pořídila za poslední dobu. Abych pravdu řekla, tahle ,,poslední doba" vůbec nebyla nic moc přepychového. Venku je konečně sníh a já nefotím. Čekají mě přijímačky a já si nepřipadám připravená. Pořád to byla jen samá škola a stresování s tím, jak nakonec dopadne pololetní vysvědčení. Zároveň si přijdu, že nic neumím a strašně prokrastinuju. No ale neztrácím dobrou náladu, pořád se najdou lidé kolem mě, které miluju a zlepšují mi život. Navíc v mém šatníku přibylo hodně nových kousků a chodí mi díky blogu různé nabídky na spolupráce. Tak mi prosím držte palce, ať mi přijímačky dopadnou dobře! Já Vám přeji krásný zbytek dne a usmějte se!
Moje nové šaty z F&F. / Maxi pizza k obědu, za odměnu! / Z posledního focení outfitu. / SMÍŠEEEEK! / Spolupráce se zahraničními e-shopy, čekejte články s recenzí. / To naše gymnázium mi dává zabrat, už mám dokonce i důtku. / Nemám feel si měnit kabelky, takže tahle bílá teď pořád v akci. / Prokrastinátor. / Nákupy,..
Naše Barborita. / Moje voňavé potěšení. / Vitamíny. / Kalorie. / Domácí nenamalovaná pohodička. / Tak už i já jsem si tento kabátek konečně objednala. / Jedna zapomenutá. / Dianka se pořád jen učí. / No jo, bělím si zuby a testuji.

You Might Also Like

34 your comments

  1. Prej vitamíny/ kalorie :D :D :* napiš mně, kdy budeš v Brně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před chvilkou jsem přijela! :-ú

      Vymazat
  2. z čeho máš dutku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jak odpovědět na ,,z čeho" ale mám ji za neohlášený odchod ze školy.. ;)

      Vymazat
  3. Moc pěkné fotky :-), ať Ti ty přijímačky dobře dopadnou O:-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotečky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné fotky Dii :) Jen si prosím neběl zuby tady tímhle hnusem...Konkrétně o tomhle mluvila nedávno moje mamka, že k nim chodí lidi s totální paradontózou :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fáákt? :-O ..No já spíš zatím nepozoruju účinek! :-D

      Vymazat
    2. Jo, tak to je další "plus" - nevidíš výsledek a ještě to ničí zuby :D Za mě můžu doporučit pastu Opalescence. Sice je dražší ( 300 Kč za tubu), ale fakt bělí :)

      Vymazat
    3. Díky moc za Tip! :)

      Vymazat
  6. Moc pěkné fotky ! :) Souhlasím s tím obdobím teď, ze sněhu fakt nejsem nadšená, člověk nemůže moc nic dělat :/
    A ty pololetní známky - to je děs ten stres. Ale držím Ti palce a bude líp kočko ! <3

    OdpovědětVymazat
  7. Držím pěsti na přijímačky, ať Ti vyjde, to co si nejvíc přeješ. Ten pocit znám a zažívám ho několikrát ročně (každá zkouška mě hrozně stresuje a přijdu si nepřipravená...).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :-) ..Taky Ti přeji, ať všechno hezky zvládneš! :)

      Vymazat
  8. Dopadnou dobře zlato, uvidíš ;) ale pro jistotu držím palce !!!! :)) <3

    OdpovědětVymazat
  9. Dii držím palce,určitě vše dobře dopadne!!

    OdpovědětVymazat
  10. pěkné fotky , a ať ti ty přijímačky vyjdou :) držím palce :-)*

    OdpovědětVymazat
  11. Nech sa ti teda tie skusky vyjdú :) a ten kabát je super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem zvědavá, jak moc bude kvalitní! :-)

      Vymazat
  12. och ta vonavka!

    Pozyvam na giveaway o ZNACKOVE PLAVKY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné fotky, držím ti palce!! Ale určitě to vyjde. :))
    http://barrru.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: