LET IT SNOW

úterý, ledna 07, 2014

U Diany na blogu sněží, milánkové!
Vítejte u nového článku! Venku je sice podle kalendáře zima, ale když se podíváte z okna ven, tak to tak teda moc nevypadá. Nevím jak Vy, ale já zimu bez sněhu nemám ráda. Proto jsem si udělala před nedávnem radost a s jedním mým dlouholetým kamarádíčkem jsme podnikli akci ,,instantní sníh". Stačí mít jen kouzelnou zkumavku ze Sparkys s instantním práškem, který když zalijete vodou nakyne a promění se v snížek.



Potom už nejsou zasněžené fotky žádný problém. Pokud Vám sníh chybí stejně jako mně, tak Vás tento příspěvek snad potěší a zvedne Vám náladu. Já si takovými drobnostmi zlepšuji den a musím říct, že tento umělý sníh není mutagenní, můžu to potvrdit, protože jsem ho měla snad všude a nemám lupenku, vlasy mi drží a vedlejší účinky nepozoruji. =D Takže jestli máte doma někoho mladšího, komu byl správně tento sníh z hračkářství předurčen, tak se nebojte. No a pokud si nekoupím další insta sníh, tak počkám na ten opravdový, myslíte, že přijde?

You Might Also Like

32 your comments

  1. Podle mě určitě přijde, se ještě budeme divit:))
    Já jsem ráda, že sníh není, jelikož jsem často na cestách, ale jinak uznávám, že je to divné, to jo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je pravda, že když člověk cestuje, že to není až zas tak super! :-/

      Vymazat
  2. co instantního ještě nevymyslí!

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky :)
    sneh príde zase na Veľkú Noc podľa mňa, keď budú mať všetci nervy na to a bude to proste strašné :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je bomba! :D O tom jsem ještě neslyšela!! :O
    Skvělý fotky, sluší ti to na nich moc! :)
    Já myslím že sníh ještě přijde a potom ho budeme zase mít dost... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pro mě to byla taky novinka, ale moc mě to bavilo! :-D ..Díky za komentář! :)

      Vymazat
  5. jéé aspoň někde že ten sníh je :3 <3

    OdpovědětVymazat
  6. Doufám, že ten opravdový přijde co nejdřív a odtáhne potom v čas, ve který má, takže ne koncem dubna, ale koncem března už může prchat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já taky doufám, přesně, jak říkáš! :-)

      Vymazat
  7. juuu, to je skvělyy :D :) mně by stačil zase sníh jen na Vánoce a Silvestra :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky jsem chtěla sníh na Vánoce, achjo! :-/

      Vymazat
  8. Tak to je parádníí :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. No to je úžasnéé:D i na mém blogu sněží :D
    Ou jééééé!! Těm lepším na blogu sněží :))

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou super fotky!
    Já sníh úplně nemusím, protože denně jezdím do školy skoro 50 kilometrů :) Ale zase vypadá většinou dobře no, to se mu musí nechat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, no tak to potom chápu! :-)

      Vymazat
  11. Instantní by mi stačil. Prosím hlavně ať nesněží! Bojím se chodit ven.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? ..No tak jen tak trošku. :-)

      Vymazat
  12. Opět parádní fotky! ;) A s tím instantním sněhem je to super nápad, to budu muset kvůli mladšímu bráškovi zkusit ;D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, určitě mu tím uděláš radost! :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: