,

PLESUJEME

úterý, ledna 21, 2014

Posílám velký pozdrav, tentokrát jsem tu s článkem, ve kterém Vám napíšu něco málo o plese, na kterém jsem byla minulý pátek.
foto: Jan Koštál

Byl to maturitní ples eSka, našeho gymplu. Maturanti měli krásné předtančení na nástup na šerpování, to se jim moc povedlo. Poté následoval slavnostní proslov, který mě moc dojal. Jo a nesmím zapomenout říct, že to všem maturantkám moc slušelo!
foto: Adam Wiltsch
foto: Jan Košťál
Většinu večera jsem trávila s mojí Lenny, kamarádkou Míšou a spolužačkou Luckou. Byla to taková super dámská jízda. Hodně jsme tancovaly, smály se, probraly spolu věcí a v neposlední řadě jsme dodržovaly pitní režim bílým vínem.
foto: Adam Wiltsch
Cca od půlnoci jsem ztratila paměť, boty a soudnost. (Né, kecám.) Jen si prostě nepamatuji, co hrálo za písničky, divný, když jsem na ně tancovala, no nevadí... Ještě před tím ale vznikla tahle fotka, na které se moje snaha, nevypadat tlustě, proměnila v těhotnou katastrofu. (Cogratulations, it's a burger!)

foto: Jaromír Koudelka

Teď Vám ještě řeknu, co mě rozesmálo. Při přidávání autora k těhotné fotce, jsem žila celou dobu v tom, že to fotil Kaderka, ale byl to Koudelka. Vítek Koudelka, rozumiěěěš? =D (..Né , bohužel, jmenuje se Jaromír. ) 

foto: Adam Wiltsch

Celej ples bys zhodnotila jako moc povedený večer. Hodně jsem se nasmála, tančila, pozdravila se s milionem a půl lidí a domů odešla v pohodě po svejch. =D Máte rádi plesy? Já už je zase začínám mít ráda. Dřív mě to moc nebralo...

You Might Also Like

15 your comments

  1. Moc vám to všem slušelo, i maturantkám Dianko :)) ♥ Jako by to bylo skoro včera co jsme tam měli ples i my, ale přijde mi že jsou ty plesy rok od roku hezčí a krásnější :) A máš moc krásné botky , love it ♥ :))
    Coffee with milk and two sugars

    OdpovědětVymazat
  2. Velice moc ti to slušelo :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Musely jste si to hodně užít! a samozřejmě vám to ohromně slušelo! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky, je vidieť že si sa skvelo bavila :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jee, na tej poslednej fotke má tá baba neuveriteľné šaty.. tie červené..
    Ja na plesy moc nechodím, nemám na aké.. akurát som mala ten svoj prvý, akože venček a predminulý rok na Štefana.. ale ináč asi nič... no rada by som ne nejaký ples už išla.. a hlavne s tými ľuďmi, s ktorými by to aj stálo za nečo. :D

    OdpovědětVymazat
  6. kočky! :) opravdu moc vám to slušelo, holky :)
    pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  7. moc vám to s lenny slušelo! <3 jinak ''congratulations it's a burger!'' mě dost pobavilo :DD

    OdpovědětVymazat
  8. Moc moc ti to sluší ! Jak já se těším na další ples na který půhdu ! Čekají mě ještě minimálně tři huhu !! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pristalo vám to všetkym :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jste kočky.
    Já dřív na plesech bytostně trpěla, teď tam už chodím i celkem dobrovolně. Ale ze zásady moc netančím.

    OdpovědětVymazat
  11. taky mám v sobotu maturitaak :))

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: