SHEINSIDE

sobota, ledna 18, 2014



PŘEJI VÁM KRÁSNÝ VÍKEND! Dneska je popáteční pohodička a já pro Vás mám tip, kam jít nakupovat a očumovat oblečení a zůstat přitom pořád v pohodlí svého domova. Můj nový favorit je stránka sheinside.com, na které najdete snad úplně všechno na sebe a za pohodovou cenu. Doba je lenivá, takže je mi jasné, že pokud jste aspoň trošku stejná lemra jako já, tak se Vám tento článek bude líbit. Stačí jen klikat na čísilka, které Vás odkazují na můj výběr oblíbených kousků oblečení nebo šperků. A když už jsem nachystala těch cca 35 odkazů, tak bych se asi rozbrečela, kdyby jste na to neklikli! =D


SVETRY 

1. 2. 3. 4. 5. 6.


ŠPERKY


1. 2. 3. 4. 5. 6.

BUNDY

1. 2. 3. 4. 5.

ŠATY

1. 2. 3. 4.

SUKNĚ A ŠORTKY
1. 2. 3. 4. 5.

KOŠILE

1. 2. 3. 4.

ŠATY
1. 2. 34. 5.


Už teď se těším, až mi dáte vědět, jak se Vám tenhle můj poměrně velký výběr z e-shopu sheinside.com líbil. Máte s tímto e-shopem nějakou vlastní zkušenost, nebo jsem Vám ukázala něco nového?

You Might Also Like

17 your comments

  1. Hodně podobnou koženou sukni jsem si včera objednala! Sheinside je skvělý <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, taky na ni mám políčeno! :-)

      Vymazat
  2. věci mají krásné, hlavně bundy a košile, hned bych objednávala! :)

    OdpovědětVymazat
  3. pekne veci teda :)
    pokiaľ chceš zapoj sa do giveaway o galaxy leginy :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/01/galaxy-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí bundy co tam mají :) A šperky ! Navíc jejich ceny jsou poměrně vpohodě, o kvalitě však ještě nevím, ještě jsem si nic neobjednávala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem na tom úplně stejně! :-)

      Vymazat
  5. Hodně skvělých věcí tam mají! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tie vecičky vyzerajú božsky !! :3
    Ak si si z tade niečo objednávala tak napíšeš prosím ťa článok o tom, či si spokojná s kvalitou a celkovo s dodaním ?? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, já s SheInside.com nemám zrovna dobré zkušenosti a to hlavně co se týče kvality oblečení - popisuji zde - http://ladykerstyn.blogspot.cz/2013/11/nakup-na-sheinsidecom.html ;) Vyfocené je to všechno pěkně, ale realita je někde jinde...dodání trvalo přes měsíc. Upřímně, litovala jsem vyhozených peněz, ale tak je to zkušenost.

    http://ladykerstyn.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak to já jsem rád,a že to píšeš! Taky si něco objednám a uvidím, jak to bude vypadat, ať mám vlastní zkušenost a názor. Jinak jsem viděla, že mraky blogerek tam nakupuje a vypadá to moc hezky, vždy ty doložené fotky outfitů. :-)
      DĚKUJI MOC ZA KOMENTÁŘ!

      Vymazat
  8. Na 4ku jsem taky koukala, je božskej :) Máš moc hezkej blog :)

    Nicole blog

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: