WISHLIST - persunmall.com

čtvrtek, ledna 02, 2014


Vítám Vás u prvního článku v letošním roce!
Začala jsem před časem spolupracovat s bezvadným e-shopem jménem persunmall.com a ze zboží které nabízejí na svých stránkách jsem sestavila wishlist. Přesně něco takového by se mi totiž v šatníku hodilo. 


Hodím Vám sem přímé odkazy na každý kousek oblečení, které vidíte v mém wishlistu, pro případ, že by se Vám tyhle kousky líbily také. Co si myslíte o tomto outiftu myslíte Vy? Našli byste na persunmall.com lepší kousky jak já?


You Might Also Like

14 your comments

  1. krásné věci, hlavně ta kabelka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Persunmall mám ráda, mají plno skvělých věcí. Já zrovna čekám na kozačky od nich tak jsem na ně zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  3. pěkné věci , mám ráda ty Vyšusované džíny mám jích doma poměrně docela hodně jsou prostě moje nejoblíbenější , jinak ta kabelka je skvěla , :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ten top a kabát vypadají dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem zrovna udělala persunmall wishlist! ^^
    ten tvůj je sjůůůpr

    OdpovědětVymazat
  6. tričko a náhrdelník jsou top!

    OdpovědětVymazat
  7. Hm ty votky vypadají suprově !!

    OdpovědětVymazat
  8. I adore your sense of style.

    OdpovědětVymazat
  9. och, som strašne rada, že som objavila tvoj blog. mám dosť podobný štýl ako ty - tiež sa mi páčia farby ako čierna, šedá, zlatá...
    teším sa na ďalšie tvoje posty:)
    www.70sukienmala.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Ach, ty boty jsou absolutně top!! I když... brala bych všechno!!:)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: