,

AROMA RITUAL

pondělí, února 10, 2014

Zdravím všechny své věrné čtenáře u nového svěžího článku, který se bude dneska točit kolem senzačních kosmetických přípravků za skvělou cenu!
Předem musím říct, že nejsem sto let za opicema a vím, že tahle kosmetika je na trhu už nějakou dobu, ale prostě určitě se mnou bude spousta z Vás souhlasit, že je to tak super, že to za zmínku stojí. Třeba se najde někdo, kdo bezvadný sprcháč Dermacol Aroma Ritual s božskou vůní melounu ještě nevyzkoušel a tímto článkem se dozví něco nového. Nebo najde inspiraci ke koupi fajn dárku, který se neztratí, například pro nejlepší kamarádku, mámu nebo sestru.




Nevím jak Vy, ale já jsem do vůně melounu totálně zamilovaná. Melounová je prostě moje oblíbená. Taková letní a krásně osvěžující. Že jsem melounová milovnice moc dobře ví i moje nejlepší kamarádka Lenny, takže mě na Vánoce obdarovala právě tímto senzačním sprcháčem, který se svými 250ml není žádný béčko a to se mi líbí. Když jsem se poprvé sprchovala, musím říct, že jsem fakt nechápala, že může něco tak krásně vonět. No a není to taková jednorázová vůně, která zmizí okamžitě po osušení.S tímto sprcháčem budete vonět ještě druhý den ráno. Je to vážně aroma rituál, přesně jak má v názvu. Ráda ho používám klidně i místo mýdla na ruce, prostě pořád a vůbec s ním nešetřím, když je v takovém velkém balení. 

Kolem Vánoc byl kolem těchto voňavých kosmetických sad od dermacolu největší boom. Vím to moc dobře, protože já sama jsem jednu sadu kupovala a taky můžu jen doporučit. Například kombinace hroznů a limetky je taky naprosto bombastická, to byste nevěřili. Jestli milujete čokoládu, tak doporučuji sadu s belgickou čokoládou a pomerančem, naprosto famózní. No a pro milovníky extra sladkého byla vytvořena sada černá třešeň. Mrkněte sami, přidám odkazy rovnou na můj oblíbený e-shop s kosmetikou, se kterým mám jen samé dobré zkušenosti. Tam se rovnou dozvíte víc, co sada obsahuje a kolik stojí. 


Samotný sprchový gel stojí jen 59,-Kč, což je podle mě super cena, no ne? Když už budete objednávat, tak do košíku rovnou přidejte i osvěžující tělové mléko a nebo tělový krém s vůní melounu. Tak bych to rozhodně udělala já. Teď k závěru článku se chci zeptat, jestli vlastníte taky nějakou sadu aroma ritual a co na ni říkáte? Řadíte se do skupiny lidí, kteří si tyto vůně zamilovali? Taky by mě moc zajímalo, jestli kosmetické články u mě na blogu uvítáte a chtěli byste je tu vidět častěji. Už se těším na Vaše komentáře a doufám, že pro Vás byl tento článek přínosný a když ne, tak jste se aspoň dozvěděli nad čím se rozplývám já, Diana Hauptová.

You Might Also Like

42 your comments

  1. Miluju ho :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mmm, dala bych si melounově říct .. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Má vážně skvělou vůni! Ale například višeň nebo pomeranč mě vůbec nevoněly. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsi s ním GA, žejo? ;) ..No u mě prostě vyhrál meloun, ale každýmu voní něco jinýho no. :)

      Vymazat
  4. Já jsem si tyto sprchové gely zamilovala. Melounový jsem používala v létě a byl fakt výborný. Voní mi snad všechny sprchové gely s řady aroma ritual. Měla jsem dvakrát pistáciový, teď ve sprše používám belgickou čokoládu a ještě mám v zásobě třešňový a hrozny s limetkou. Jsem zvědavá, jak bude vonět kokosová novinka (http://www.dermacol.cz/novinky/aroma-ritual-shower-carib-dream).
    Hanďa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) ..Já bych po melounovým chtěla zkusit limetku s hrozny, to voní fakt krásně! :-)

      Vymazat
  5. měla jsem ho, jen ve variantě čokolády s pomerančem, a byl prostě skvělý, milovala jsem hlavně tu vůni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to se nedivím, pometančový je i ten scrub, to musí bejt super! :)

      Vymazat
  6. Taky chci vyzkoušet :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě můžu jen doporučit. :)

      Vymazat
  7. Tyhle sprcháče zbožňuju už nějaký ten pátek, mám ze všech nejraději dva - tenhle melounek ;), pomeranč+ čokoláda ( přinutí tě slintat... :DDD)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No mně to přijde, jak kdybych vymačkávala meloun! Je to super!

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Až Ti dojde sprcháč, tak zkus tento! ;)

      Vymazat
  9. Tyto sprchové gely jsou úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  10. vždycky jím provoním celej byt :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já když vyjdu z koupelny, tak je to oáza!

      Vymazat
  11. Přesně tento zrovna máme doma :) Voní opravdu nádherně!!

    OdpovědětVymazat
  12. Já tuhle mám, krásně voní ve sprše, ale jakmile vyjdu tak mi na pokožce moc hezky nevoní, což mě mrzí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cožeeeeeeeeee? :-D TO JE NEMOŽNÝ, asi moc šetříš! :DD MNĚ TO VONÍ POŘÁD!

      Vymazat
  13. Teď mají tyto sprcháče v Rossmanu za 39 Kč :) Miluju tento melounový a čokoládu s pomerančem, takže určitě nakoupím zásoby :)

    OdpovědětVymazat
  14. ja som tiež taká istá, nikdy som to neskúšala, haha.
    Ale presne tento sprcháč mám niekoľko dní a je super! a tá vôňa je najlepšia :)

    My thoughts

    OdpovědětVymazat
  15. Už jen kvůli vzhledu mě hrozně láká. Vůni melounu miluji a snad vše co jsem měla melounové bylo mé nejoblíbenější, proto bych ráda vyzkoušela tento sprcháč :)

    OdpovědětVymazat
  16. Keď som v drogérii vždy okolo toho chodím a vždy na to kukám:D, ale ešte som to nikdy neovonala tak teraz to musím napraviť, ďakujem za typ. :)

    OdpovědětVymazat
  17. já mám - právě taky jak píšeš, hrozny a limetku a pistácii a to je vůně, že bych jí nejradši sežrala :D voní fakt božsky, to máš pravdu! :) sedím ve vaně, očuchávám se a jsem jak zhypnotizovaná :D meloun musím stoprocentně taky vyzkoušet :) to bude úplně něco.. uáááá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda bude! :-D ..Jsme jak nějaký závislačky, achjo!

      Vymazat
  18. tenhle sprcháč miluju :))) měla jsem ho už několikrát ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Tento sprcháč je dokonalý, hlavně melounový :))
    http://barrru.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se mnou souhlasíš! :)

      Vymazat
  20. Jééé ten musím mííít :) Ještě jsem ho neměla šanci vyzkoušet. Mám hrozně moc ráda vše s "příchutí" vodního melounu !

    Nicole blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo, tak jestli miluješ meloun, tak určo jdi do toho! :-)

      Vymazat
  21. Odpovědi
    1. Kdo jsi? :-D
      ..
      Joo ty hrozny s limetkou, to je pecka! Všechno to krásně voní!

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: