BALUBUNNY

sobota, února 08, 2014

Po menší přestávce Vás zase vítám u nového článku!
Důvodem nepřispívání byla moje angína, se kterou jsem šla v úterý ráno k doktorce, protože jsem už ani nemluvila svým hlasem, když jsem zkusila mluvit hlasitěji, tak to přeskakovalo no a v neposlední řadě jsem nemohla bolestí ani polknout. Díky tomu jsem ani včera nemohla jít na ples, na který jsem se tak těšila. Měla to být taková dámská jízda, no škoda. Teď už mi je ale lépe a včera mě paní pošťačka potěšila, když mi domů donesla balíček plný překvapení. 



Tak jsem se dnes už konečně vyhrabala z postele, nahodila lidské oblečení a zase pomalu začínám fungovat jako normální člověk. Můžu Vám tedy ukázat, jaké překvapení čekalo uvnitř balíčku. Byly to šperky módní značky balubunny (zrovna probíhá renovace stránek), která se zabývá výrobou dřevěných šperků a bytových doplňků. Přišly mi hned troje senzační náušnice, stoličky, koťátka a mouchy. Vlastně ještě jedny, o které jsem si moc psala, protože mě strašně zaujaly. Vedou totiž z jednoho ucha do druhého, haha. Takové fakt ještě fakt nemám, no ale pořádně Vám je předvedu až v nějakém outfitu. Těším se na to. V balíčku byla dál brož s kočkou, já se koček bojím, takže ji věnuji nejspíš nějaké kamarádce, chichi. No a dva suprový náhrdelníky. Ten kratší s parožím se mi povedl skoro (nechtěně) zlomit, naštěstí, ale jen skoro.

Mám z těchto šperků opravdu radost. Přišly krásně zabalené, všechno pečlivě do detailu. No já ten design prostě miluju. Pokud Vás zboží z tohoto e-shopu taky zaujalo a taky byste rády (rádi) nějaké vlastnili, tak se zapojte do právě probíhající GIVEAWAY, která pofrčí ještě šest dní a pak se dozvíme, kdo se stal vítězkou (vítězem) a využije poukázku v hodnotě 300,- na nákup na balubunny.com.

You Might Also Like

27 your comments

  1. Som rada, že už ti je lepšie. :) Krásne fotky a šperky tiež! :3 :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné šperky! Ten náhrdelník s jelenem je nejlepší! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Terko, zrovna jsem na Tebe myslela, protože mi přišlo, že Tobě by se tohle mohlo líbit. :)

      Vymazat
  3. Na šperky od této značky už jsem se koukala a moc věciček mě tam zaujalo, ty šperky jsou opravdu originální :)
    To paroží s jelenem je moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pecka, nic podobného neznám! :-)

      Vymazat
  4. odtud jsem měla dva řetízky s vtipnými nápisy jako např. "na co čumíš?" a je to skvělý, originální, vtipný! :)
    ráda bych si brzy objednala i něco dalšího, prý budou i trička? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ..No právě probíhají proměny na jejich stránkách, tak uvidíme, těším se! :-)

      Vymazat
  5. To je dobře že ti je dobře :))
    a krásný šperky :)) !!

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Dííík, to jsme sama... fotila! :D

      Vymazat
  7. Mě se zase nejvíce líbí ty kočičky :D Všechno je super a originální ! :)
    Zvu tě na Giveaway :
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/2014/02/giveaway-prozdravevlasycz.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejsem moc kočičková ve skutečnosti, ale jako potisk mi to třeba vůbec nevadí! :D

      Vymazat
  8. Pěkné :)


    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se to líbí, Míšo. :)

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Přesně, líbí se mi to víc, než fimo! :)

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Tak doufám, že jsi se zapojila do soutěže! :)

      Vymazat
  11. vyzerá to veľmi pekne! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: