Céline PARIS

středa, února 19, 2014

Tak jsem tu s dalším outfitem a tentokrát jsem se pro Vás i svlékla, teda jen z kabátu.. 
Všechny Vás zdravím a přeji pěkné pokoukáníčko u nového příspěvku! Už je to nějaký čas, co jsem dělala wishlist se zbožím z e-shopu persunmall.com, ve kterém byla přesně tahle mikča, kterou na mě právě teď vidíte. Tak jsem moc ráda, že už je teď u mě a můžu Vám ji ukázat v akci. Shodila jsem kvůli tomu ze sebe na chvilku kabát a Vy si teď můžete udělat osobní názor na rádoby Céline PARIS mikinu přes hlavu. Já jen dodám, že mikina má z vnitřní strany kožíšek a je strašně příjemná na dotyk. Tříčtvrteční rukávy mě rozčilovaly, tak jsem si je raději vyhrnula. No a beztak ani nejsou tříčtvrteční, jen mám kormidla a néé ruce. =D No ale pokud jste vyšší postavy, stejně jako já, tak spolu jistě sdílíme stejný problém.



[mikina - persunmall.com, sukně - H&M, punčochy - F&F, boty- Deichmann, náušnice - Claire's]
Jestli mi chce někdo dole v komentářích připomenout, že jsem přibrala, tak to nemusí, já to sama moc dobře vidím! =D No ale těším se, až vyjádříte svůj názor, jak se Vám tenhle outfit líbil a nebo nelíbil. Já miluju tenhle styl barevně oddělených rukávů, co si o tom myslíte Vy? Všimli jste si, že jsem si posunula pěšinku a nahodila patku? Je to pro mě příjemná změna. Co já vím, třeba ze mě bude ještě vlasový chameleon. =D 




You Might Also Like

81 your comments

  1. A kde si prosím ta prišla na to že si pribrala? Blobosť :)
    A mikča je vážne úžasná :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde? NO VŠUDE! :D
      ..Děkuji moc! :-*

      Vymazat
    2. Konečně tě budu mít za co chytit ;-)

      Vymazat
    3. Martine! :-D :-D
      ..No, že to říkáš zrovna Ty, co si drží linii v jednom kuse!

      Vymazat
    4. Taky mě je teď za co chytit, ale maskuju to svalama O:-) :-D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jéé děkuji moc, jsou moje oblíbené. Fotila to Lenny. :)

      Vymazat
  3. Teda nechci rejpat, ale doma tomuhle říkám ještě tričko, na mikinu to vypadá moc tenký :)))) Ale kdybych to měla v ruce, tak možná budu hovořit jinak že :)))

    Ale moc ti to sluší a nepřijde mi že bys přibrala, jsi krásná :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě ono to vypadá hodně tenký, ale ono se to zdá, fakt! ..Já jsme si myslela, že mi přijde normálně top a je to fakt slaboučká mikča, má to zevnitř kožíšek a je to tak něco mezi. :D ..
      Jinak moc moc děkuji, to je od Tebe milé! :-)

      Vymazat
  4. Čičina, a ty vlasy jsou TOP :))

    OdpovědětVymazat
  5. moc ti to sluší, ani mi nepřijde že bys přibrala, pořád máš úžasnou postavu! :)
    outfit je super, zaujaly mě hlavně ty velké náušnice, které tomu dodávají šmrnc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to jsi moc hodná, ale už mám svědomí s budu se snažit kontrolovat! :-D

      Děkuji náušnice jsou moje oblíbené, ale nedají se nosit ke všemu no.

      Vymazat
  6. by mě teda zajímalo kde ty jsi Dianko "přibrala" -_- mikča je parádní a stejně tak nová patka ty hubeňoure! :3 :*

    OdpovědětVymazat
  7. Tie nové vlasy sú wau :) Pristane ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, budu to teď střídat! :)

      Vymazat
  8. Moc ti to sluší a máš krásný fotky :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji moc, to mě potěšilo! :)

      Vymazat
  9. Parádní mikinka :-) Šedou barvu mám hrozně ráda. Ale ještě víc mě tentokrát zaujaly náušnice :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to právě taky moc líbilo v šedém provedení! :) ..

      Vymazat
  10. myslím, že na tebe by aj vrece dobre vypadalo.. :D

    OdpovědětVymazat
  11. skvelé fotky, veľmi ti to pristane, Dii :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za moc milý komentář! :-*

      Vymazat
  12. mě přijde, že ty náušnice k tomu už jsou moc, jinak je to skvělé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem původně chtěla nějakej náhrdelník k tomu, ale bohužel nemám, no tak přešla volba na výrazné náušnice! :-)

      Vymazat
  13. možná si trošku přibrala, ale teď ti to sluší více :) jseš pořád hubená, ale teď vypadáš opravdu dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, někdo to tak může vidět! :-D TO JE JEN DOBŘE!

      Vymazat
  14. Wow velice pěkný outfit! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů děkuji moc, všichni jste nejhodnější! :*

      Vymazat
  15. moc pěkné a líbí se mi jak máš ted ty vlasy :) krásná jsi :)

    OdpovědětVymazat
  16. Změna vlasů je bezva, moc ti to sluší! Jinak barevné rukávy než zbytek trička mám taky ráda, vypadá to dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pěkný komentář, udělal mi radost! :)

      Vymazat
  17. Wow, tohle je fakt bomba! Vypadáš strašně moc dokonale, fakt moc libově! :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, jsi hodná, díky moc! :-D TO MI DLOOOUHO NIKDO NEŘEKL! ;)

      Vymazat
    2. Tak to ti to budu velmi často připomínat! :)
      P.s. Velmi se mi zrychlil tep z toho komentáře pode mnou... :D

      Vymazat
    3. Já jsem se jen chytla za čelo a musela se smát! :-D ..Co na to chceš říct? :DD
      ...

      Vymazat
    4. Radši nic, jinak bych se neudržela... :D

      Vymazat
  18. keby som pribrala tak ako teraz vyzeras uz som maximalne spokojna so svojou postavou.. velmi ti to pristane :) inak nausnice su presne podla mojho gusta...:)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi nejvíc hodná, že to píšeš! :)

      Vymazat
  19. No ale jenom TROŠIČKU! :) zase máš prsa :D ;) sluší Ti to ;) <3

    OdpovědětVymazat
  20. dokonalé fotky :)) ja mam celiné tričko

    OdpovědětVymazat
  21. Úžasna farba vlasov ! :) Celine tričko je v mojom wishliste už dlho :) GFC ? :)

    OdpovědětVymazat
  22. wow,s tými vláskami teraz vyzeráš nejak inak...teda úplne inak :D strašne super,mala by si tak česať častejšie,moc ti to ide <3
    mikča tiež super,ale popri tých naušniciach som si ju skoro ani nevšimla :D perfektné sú!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za takové pochvaly, to mě moc potěšilo! :-*
      Určitě budu ty vlasy střídat, začalo mě to bavit, tak budu víc experimentovat. ;)

      Vymazat
  23. Hodně povedená kombinace, náušnice jsou k tomu úžasné a ty nehtíky sladěné, pecka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuji! JÁ SE SNAD BUDU ČERVENAT! :D

      Vymazat
  24. ta mikina je vážně luxusní :))) ♥

    OdpovědětVymazat
  25. Vůbec nejsi tlustá ! :DD :)
    Náhodou, mikča je moc pěkná a ty náušnice jsou náádherné <3 Zamilovala jsem se do nich.
    Krásné fotečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta mikina to hoodně podtrhuje! :-D
      No ale hlavně, Ty jsi nejhodnější Nikky! :-*

      Vymazat
  26. Přibralas tak maximálně na uších ty naušnice, ty bambulo.... :D Na mě už jsou teda taky trochu moc, ale jinak moc pěkné ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jseš zlatá, děkuji moc'! :-*

      Vymazat
  27. Opět úžasný outfit a fotky! Ty vlasy ti takhle taky moc sluší. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda budu to takhle nosit častěji. :)

      Vymazat
  28. perfektní, úplně všechno :) jsi krásnější než kdy dřív! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě tolik těší, děkuji moc!

      Vymazat
  29. Moc ti to sluší! ;) A naprosto perfektní fotky a náušnice, ty mě dostaly :))

    OdpovědětVymazat
  30. ty naušnice ♥ ale vypadají dost těžce

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: