COMFY (outfit)

neděle, února 16, 2014

Zdravím všechny, po delší době jsem vyběhla ven nafotit outfit do článku! 
♥ ♥ 

Tak snad Vás to potěší, ale nevím, jestli načerpáte nějakou inspiraci. Jako vždy je to totiž pojato strašně jednoduše a hlavně pohodlně, takový je vlastně celý můj šatník...





Jste také zastánkyněmi motta ,,hlavně pohodlně" nebo byste si tohle nikdy neoblékly? =D


Možná mi dolů do komentářů napíšete, že kvůli takovým outfitům je škoda zakládat si blog. =D Já ale netvrdím, že jsem nějaká modelka a tenhle blog není čistě o módě. Třeba hned v dalším článku Vám ukážu dva rychlé a jednoduché recepty na vitamínové nápoje, které jsou podle mě vhodné přesně v tomto chladném období. No a taky jsem nafotila outfit mojí milované Lenny, takže tam už si Vy, jako módní policie, bude libovat, těšte se! 


[bunda - getfashion.cz, cardigan - Kik, top - Takko, jeggins - C&A, boty a návleky - CCC, náušnice - Claire's ]
♥ ♥ 

You Might Also Like

60 your comments

  1. Odpovědi
    1. Děkuji moc! :)
      Mám je teďka nové, na blogu jsou poprvé.

      Vymazat
    2. Nemáš zač, asi se taky stavím do CCC a omrknu co nového tam mají :)

      Vymazat
    3. Měli je dokonce ve slevě a v mojí velikosti! :3

      Vymazat
  2. pěkný outfit a perfektní vlasy máš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Mám je mastný, ale nikomu to neříkejme!
      DĚKUJI! :)

      Vymazat
  3. Náhodou, jak jsi psala i mně, já jsem zaručeně s Tebou pod mottem ''hlavně pohodlně'' :)
    Nemám ráda a nebudu zbytečně nosit něco, co mě škrábe, těsní, utahuje a nosí se to blbě, jen abych vypadala ''trendově''.
    Tvůj outfit se mi náhodou moc líbí, bunda je klasika, co se nosí a ten cardigan mě úplně dostal !! <3
    Vždy mě úplně udivuje, že přijdeš na tak božskou věc a vždy je třeba z Kiku, Takka a těhlech obchodů, do kterých chodím běžně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikky, jsi zlatá! :-*
      Děkuji moc za pochvalu cardiganu, konečně jsem si pořídila i já nějaký přehoz a podlehla jsem tomu. Taky jsem koukala, že zrovna v Kiku na mě čekal. Ten můj blog je taková levná móda pro chudé! :D :D

      Vymazat
    2. Levná móda pro chudé, tak teď jsi mě dostala ! :D :D
      Náhodou jsou to krásné věci a nevím, proč zrovna utrácet za něco, co můžeš mít levně :)

      Vymazat
    3. Taky jsem se tomu musela zasmát! :-D
      No a máš pravdu, je super ulovit nějaké fajn kousky za super cenu!

      Vymazat
  4. Hele, i já vyznávám pohodlnej a hlavně jednoduchej styl, to je nejkrsnější. Pak miluju, když je to rozbito jedním výrazným doplňkem, to úplně stačí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty boty jsem si koupila taky, ale v hnědé :D

    OdpovědětVymazat
  6. Radšej budem chodiť v niečom v čom sa cítim dobre a pohodlne ako by som si mala stále niečo napravovať a stále si niečo naťahovať, lebo mi to nie je pohodlné. Outfity dávaj v kľude aj takéto, je to na tebe super!!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jsem ráda, že to chápeš! :-) ..Děkuji!

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Jéé, to je moc milý! :-* ..Ale já si přijdu spíš den ode dne tlustější! :-D

      Vymazat
    2. Tak to jsi blázen, jsi krásně hubená :)

      Vymazat
    3. Jéé, tak to jsi mě potěšila, ale nevážím tolik, kolik bych chtěla! :-/

      Vymazat
  8. náhodou moc pěkný outfit, přesně takové mám též ráda, jen bych přidala nějaké šperky :)
    zamilovala jsem se do toho svetru, snad takový brzy najdu! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, já jsem na něj zapomněla! :-O ..Určitě jo, takových přehozů mají všude plno! ;)

      Vymazat
  9. Sluší ti to moc :)) Taky vždycky volím pohodlné outfity :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Jednou bych chtěla dělat reklamu na šampon! :-D ..Né sranda, děkuji moc! :)

      Vymazat
  11. Ta bunda je vážně moc pěkná :-), jinak sama chodím také nejraději pohodlně oblékaná. V něčem nepohodlném ač třeba trendovém bych dlouho nevydržela :-D.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  12. Jednoduchosť a pohodlnosť sú najdôležitejšie. Tebe to veľmi pristane :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komentář, to mě potěšilo! :)

      Vymazat
  13. Náhodou, vždyť je to krása! Ty jsi krásná! ;-*

    OdpovědětVymazat
  14. Jak to děláš že máš pořád tak úžasnej objem? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, tak to nevím. Tak kudrnatý vlasy dělají všeobecně větší objem a navíc ještě když jsou vlasy sestříhané. :)

      Vymazat
  15. Krásný outfit! Ten svetřík vypadá moc dobře, na první pohled jsem si myslela, že to je šála :)
    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš > http://www.chicoco.cz/2014/02/giveaway.html ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komentář i za pozvánku, ráda se zapojím! :)

      Vymazat
  16. Ty tvoje vlasy jsou úžasný! :) pěkně zvolený outfit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji moc, to mě potěšilo! :-)
      Dlouho mi nikdo nepochválil zrovna vlasy. ;)

      Vymazat
  17. Já na tom nevidím nic špatného... :) nikde není napsáno, že musíme chodit oblečené ze Zary od hlavy až k patě a vlastnit několikero párů bot a kabelek Vuittonek, ne? :D mě se to líbí! ;) <3 jo a máš pěkné vlasy a cardigan je náhodou taky dobrý ;) všimla jsem si, že pořád nosíš ty jeggins.. :) jsou pro Tebe pohodlnější, než normální jeansy? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je vlastně pravda, musím s Tebou souhlasit! :-)
      Děkuji moc za pochvalu vlasů i cardiganu. No a máš pravdu, já už pořád jen střídám ty jeggins. Jsem si na ně hodně zvykla a jsou vážně pohodlnější.

      Vymazat
  18. Mě se ten tvůj jednoduchý styl moc líbí Dii ♥ Moc ti to sluší, a ty botky jsou úžasné :)) Miluju ty tvoje vlasy ;)) Krásná :-*
    Coffee with milk and two sugars

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to je moc hezkej komentář, moc děkuji! :-) To jsi mě potěšila! :3

      Vymazat
  19. Ty Tvoje vlasy, to je bomba!!!!!!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé vážně? :-O ..Já bych ani neřekla, ale děkuji moc! :-*

      Vymazat
  20. Máš krásne vlasy! :) a fakt si stále krajšia a krajšia ;)

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. Opět krásná a dokonalá Dia :)) Já jedině pohodlně! Mám ráda takovou pohodlnost, že ani nenosím sukně a šaty, že mi občas mamka i vynadá, že se oblékám jako kluk..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já jsem se zase teď rozhodla, že budu nosit víc holčičí outfity a kalhoty miň a míň! :)

      Vymazat
  22. ty boty jsou supr, jen bych k tomu asi nevolila ty štuplny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já je použila jen, protože byla ziminka. :-)

      Vymazat
  23. Taková dáma ! no páni ! moc ti to sekne :)

    OdpovědětVymazat
  24. jednoduché, to já ráda :3 a navíc, ten svetr a boty jsou pecka! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se outfit líbil. :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: