LAS DAYS N°15 (random)

neděle, února 23, 2014


Tak už po patnácté Vás vítám u pravidelného random článku, ve kterém pro Vás vždy připravím vydatnou dávku fotek za uplynulou dobu. Dneska toho bude opravdu hodně a tak nějak jsem podle všeho měla ,,selfie období". No uvidíme. Tento víkend byl obzvlášť náročný., bylo to tak i u Vás? V pátek ples, v sobotu rodinná oslava a dneska se chystám na show Lord of the dance do Brna.

Žerynek, moje miminko milované. / Dárek od bráchy, super socksky. / Barborka roste jako z vody. / Slabší chvilka. / Můj oblíbený oběd. Já nikdy žádné jídlo nestihnu vyfotit, protože ho hned sním. / Můj Valentýn nebyl lovestory.
Jedna nepovedená z focení. / Žeryk na travičce. / Oh happy day! / Ready to go! Jelo se na ples. / Nový lak si žádá fotku. / Selfie rulezz.



S Majklem po focení outfitu. / Teď je opravdu nějaké fotící období. / Posílám :-* všem svým věrným čtenářkám! / Jarní fotka se sněženkou. / Nový hair style. / Z focení s mojí Lenny. Čekejte článek.
Brzy uvidíte článek s outfitem. / S Lenny máme nový boťáry. / Černobílá patka. / Brzy bude i článek z plesu, který byl v pátek. / Momentka z focení. / Smajlík.

Bude článek i s Lenny. / Páteční večer byl mocný. / Když je rýže dobře uvařená, tak ji miluju. / Drápky. / Aby to Majklovi nebylo líto, tak jsem ho taky vyfotila. / Focení z pejsánkem.


You Might Also Like

30 your comments

  1. já mám taky selfie období! :D skvělé fotky :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Prostě se to tak nějak nahromadilo, no!

      Vymazat
  2. Už sa veľmi teším na post s Lenny a ofina ti dosť sekne. Nie, že by si vyzerala staro, to nie ale vyzeráš v nej tak na 15. :))

    OdpovědětVymazat
  3. s tou ofinou vypadas jako ctrnactileta, vic se mi libilo, jak si to mela driv :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to budu střídat, ať nejsem taková nudařka. :) ..Navíc já nemám afinu, Lenny má afinu! :D

      Vymazat
  4. vyzeráš všade super : ) pekny random ako vždy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se random líbil. :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuji, stal se teď mým nejoblíbenějším! ;)

      Vymazat
  6. Na všech fotkách jsi krásná :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-* Děkuji moc, to jsem nečekala, že by někdo napsal! :D

      Vymazat
  7. krásný fotky :) mám ráda takový randomy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že je máš ráda! :)

      Vymazat
  8. Pěkný random :) na článek s Leny se těším :) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude už takový trošku neaktuální, protože Lenny se stihla už i ostříhat! :D

      Vymazat
  9. tak jaký byl koncert Diuš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Bylo to parádní! ..Napíšu o tom článek.

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: