LEATHER SLEEVE COAT (outfit)

sobota, února 22, 2014

Bafikybaf, čtenáři moji. Tak už jsem tu zase a zase zase zase s outfit postem. Máte radost? 
Já mám radost a to z nového kabátku z e-shopu sheinside.com. Hned jak mi přišel domů, běželo se ven fotit, abych Vám ho mohla ukázat. Moje Lenny mě fotila a mi stajlovala vlasy, tak jsem zvědavá, co na to řeknete, chichi. No a teď zpět k černému kabátku s koženkovými rukávy, který je díky svému ,,křivákovitém" střihu profláhnutý po celém světě. Všichni ho chceme, skoro každý ho má a teď u je i můj. Juch! Cítím se v něm moc dobře, akorát mě štve, že zase ta délka rukávů prostě není šitá na tak dlouhý pazoury, jako mám já. Pořád dokola ta stejná písnička. Jinak je křiváček super, pokud si ho taky plánujete pořídit, tak Vás ještě obeznáním s tím, že kapsy jsou jen fejk kapsy a celkově je kabát slabší, než se může zdát. Jen abyste pak na balíček nekoukali s takovým úvidem, jako já.



You Might Also Like

46 your comments

  1. Ten je krásnej :) sluší ti to ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna ako vždy, čo iné na to povedať?! :*

    www.myfashion-and-me.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Mám taky podobný, akorát kratší z TopShopu, je to můj suvenýr z Anglie :D , nemohla jsem mu odolat, tobě moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůů, nedivím se, že jsi nemohla odolat, určo je senza! :)

      Vymazat
  4. Tohle Ti Di moc sluší:-) Krásná fotka alá PLL,-)

    lesimplecharme.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to mi ještě nikdo neřekl! :)

      Vymazat
  5. Krásné fotky a tobě to moc sluší jako vždy :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vždy určitě ne, ale děkuji moc! :)

      Vymazat
  6. No, tak tohle vypadá 100% lépe než krátké křiváky. Nádherné je to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já nemám moc ráda křiváky do půl zad, protože to nedělá hezkou postavu.. DĚKUJI MOC!

      Vymazat
  7. moc se mi líbí ty portrétovky :) opravdu velká změna od minulého roku :) pokrok obrovský :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsi krásnáá! Nádhernááá! Nejlepšíí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je od Tebe tak hezký, děkuji moc Gábi! :)

      Vymazat
  9. Sluší ti to :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Jéé vypadá perfektně :) a ty taky! :) a vlásky taky super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem nečekala, takovou chválu, děkuji moc! :*

      Vymazat
  11. ten kabátik je skvelý :)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí, je teď můj oblíbený! :-)

      Vymazat
  12. Presne tento kabát som chcela aj ja, len som sa práve bála či nebude potenší a rukávy budú dostatočne dlhé. Tebe ale pristane!! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná! <3 moc Ti sluší :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, Ty mě vždy tak mile potěšíš! :)

      Vymazat
  14. Muzu se zeptat jakou velikost sis kupovala? Asedi to stejne jako velikosti u nas? :-) Jinak ti to moc slusi :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, kupovala jsem velikost L, ale u nás nosím S/M. Je tam ale tabulka velikostí a můžeš vše přeměřit. :)

      Vymazat
  15. Ahoj Diuš, jak psala Terka, ten účes je top :) Moc ti sluší.

    OdpovědětVymazat
  16. luxusní :)) jak ty vlasy, tak ten kabátek! :)

    OdpovědětVymazat
  17. krásne fotky :) super sa usmievaš!

    http://wendy-lookbook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé fakt? :D ..Děkuji, to jsi milá!

      Vymazat
  18. Wow skvělé fotky :-) kvalitní, jak od profesionála :)

    http://www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: