LORD OF THE DANCE

sobota, února 15, 2014

Zdravím Vás všechny, přeji krásný víkend a vítám Vás u nového článku, na jehož konci se dozvíte, kdo vyhrál giveaway.

Dneska bych Vám chtěla prozradit, na co se v blízké budoucnosti moc těším. Podle názvu už asi všem došlo o co jde. Koncem tohoto měsíce uvidím vystoupení mistrovských tanečníků LORD OF THE DANCE. Lístek na vystoupení jsem si nekoupila já sama, ale dal mi jej táta pod stromeček. Byl to absolutní top všech mých dárků a to hlavně proto, protože se mnou jede i moje nejlepší kamarádka Lenny. Když jsem to na Štědrý den zjistila, nevydržela jsem to a radostí jsem se rozbrečela. Když totiž můžu vidět tuhle show a ještě mi k tomu přidáte moji nejlepší kamarádku, je to vážně silná kombinace. Můj taťka to věděl a už pár dní před Vánoci mě varoval, že prý si cvrknu do textilu a skoro to trefil. =D

Táta mojí nejlepší kamarádky a můj táta byli spolužáci na základce, v dětství bydleli na jedné ulici a jsou dlouholetí kamarádi. No tak není divu, že se na nás na Vánoce tak hezky domluvili, opravdu to stálo za to. Takže vlastně už za týden budeme sedět v Kajot aréně v Brně a užívat si Majkla F. ♥  Pokud show LORD OF THE DANCE neznáte, přidala jsem do pár videí na ukázku.




Jeden z mých snů je - naučit se stepovat. Obdivuji každého, kdo tohle umění ovládá. Taky se někdo chystáte na tohle vystoupení? Máte rádi LORD OF THE DANCE? Na co se v blízké době těšíte nejvíce Vy? No a na závěr článku jsem slibovala, že odtajním vítěze GIVEAWAY, která teď u mě na blogu probíhala ve spolupráci s e-shopem balubunny.com. Vítězce moc gratuluji a Vy ostatní nezoufejte, brzy určitě vymyslím soutěž další!


You Might Also Like

21 your comments

  1. Odpovědi
    1. joo, ani nevíš, jak se těším! :)

      Vymazat
  2. Čítam si tak tvoj článok a zrazu búúm moje meno! Normálne že heart-attack! :D Ďakujem veľmi pekne! :)
    A k tomu článku... Lord of the Ring zbožňujem už asi od 10 alebo 11 rokov, kedy ocko kúpil dve ich DVD. A musím povedať, že sú úžasní! Závisť, že tam ty ideš :) Ale uži si to a potom nám napíšeš pekný článok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, to je sranda! :-)
      No ještě jednou moc gratuluji a určitě pak napíšu článek, už se moc těším! :)

      Vymazat
  3. jejich tvorbu znám, ale nebaví mě to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fákt? ..Tak to já je moc obdivuju. Chápu ale, že každému se líbí něco jinýho. :)

      Vymazat
  4. Ahoj,
    tak to si prídete na svoje. Lord of the dance je super. Teším sa s vami.:-)
    Katharine

    OdpovědětVymazat
  5. Woow, tak to Ti teda /Vám/ mooc závidím, Lord of dance je moc krásná show a už vůbec opravdu umění a talent.
    Něco takového vidět naživo asi bude opravdu zážitek, to bude super, užijte si to ! :*
    Jinak gratuluji k výhře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná Nikky a souhlasím s Tebou ve všem! :*

      Vymazat
  6. Jééé, tak to je hezký! Fakt :)) ať se Ti moc líbí a pořádně si to užij Diuš ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, užiju! :-) Nic mi to nemůže pokazit! :-P

      Vymazat
  7. Na Lord of the dance jsem byla asi před třema lety v O2 aréně a byl to opravdu super zážitek. Také jsem tenkrát dostala lístky od táty...:D Užij si to! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé fakt? ..Já jsem ani nevěděla, že zde byli! :D ..Děkuji moc, užiju! :)

      Vymazat
  8. ja som na nich bola pred pár rokmi a bolo to úžasnéé! :)) vždy ma to fascinovalo keď som to videla v TV .... tá hudba a rytmus :) určite sa máš na čo tešiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to věřím, musel to bejt zážitek! :-) ..

      Vymazat
  9. Máme jeho DVD, vždycky jsem na to hleděla s otevřenou pusou, mají to nádherně zpracované.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to bych chtěla taky to DVD! :3

      Vymazat
  10. Mají to tak krásně vymyšlané. Vždy na to koukám s utevřenou pusou.

    poli-sirotina.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. moje kamarádka stepuje, já to třeba hrozně obdivuju, jak je to synchronizované :O :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: