NA ZDRAVÍ!

úterý, února 18, 2014

Ahoj, ahoj! Jsem tu opět s novým článkem a dneska to budou dva krátké návody na takové rychlo-recepty, které zvládnou i děti. 
V tomto chladném období je dobré pravidelně doplňovat vitamíny a to klidně i v tekuté podobě. Ukáži Vám, co si dopřávám já a snad to pro Vás bude přínosnou inspirací a když budete mít podobný tip, určitě mi ho dolů do komentářů napište, budu moc ráda. Čím se přes zimu posilňujete Vy?

Když přijdu domů ze zimy a nebo prostě jen, když mám chuť na každodenní čaj, tak si udělám domácí zázvorový čaj. Pokud jste si zázvorový čaj ještě nikdy nedělali, což pochybuji, jeho příprava je jednoduchá jak facka. Čaj pomáhá i při bolestech v krku a mimo jiné po něm prý nežloutnout zuby, jako po ostatních čajích (černých, zelených,..)
ZÁZVOROVÝ ČAJ

  • horká voda
  • zázvor
  • med 


Nastrouháte kousek zázvoru, necháte tři minuty louhovat v horké vodě a osladíte medem.


No a když už jste za tohle chladné období přečajíčkovaní, tak můžete zvolit i studenou variantu. Tou je moje milovaná citronáda. Moje oblíbené pití, jehož příprava nezabere žádný čas a výsledek je super. Připadám si trošku jako magor, ale prostě jsem Vám chtěla ukázat, jaké vitamínové pecky mě zaručeně vzpruží.
CITRONÁDA

  • citron
  • voda
  • cukr

Do skleničky s jedním vymačkaným citronem přidáte vodu a tři malé lžičky cukru. 


You Might Also Like

26 your comments

  1. Mňam ten je výborný :)) taky si ho dělám doma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) ..Čaj je suprovej, to máš pravdu!

      Vymazat
  2. Oba veľmi chutné nápoje, super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, navíc jsou zdravé! ;)

      Vymazat
  3. jéé! zázvorový mi vždycky dělá maminka když jsem nemocná :3 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to třeba moje mamka zázvor moc nemusí, ale já mám ráda jeho štiplavou chuť! :)

      Vymazat
  4. Zázvor jsem ještě nikdy nezkoušela a mám docela strach, že ani nebude mým oblíbencem, ale určitě to aspoň vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak ho vyzkoušej, je to fakt super! :)

      Vymazat
  5. No zázvor jsem teda nezkoušela, nejradši mám stejnak ovocné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? ..No třeba by Ti zachutnal. To já taky, třeba i pečené! :)

      Vymazat
  6. Zrovna jsem nemocná a čaj je záchrana :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda! ..Já třeba vůbec kávu nepiju, jen čaj.

      Vymazat
  7. Oba dělám a oba mi chutnají:). A nejlepší na nich je, že obsahují hodně vitamínů:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že to vidíš stejně jako já! ;)

      Vymazat
  8. Zázvorový miluju, a jedu v něm prakticky celou zimu. Když se s ním zrovna neléčím, dávám si ho jako prevenci :-)

    kdyzmamchut

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nápodobně, moc mi to chutná! :-)

      Vymazat
  9. Čaje nepiju (mátovej je světlou výjimkou), ale zázvor miluju, tak si možná dám říct. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, tak to můžeš vyzkoušet! :-)

      Vymazat
  10. Já to mám přesně naopak než tady Kris. nade mnou :D Čaje zbožňuji, ale zázvor nenávidím :D Jediný způsob, jak ho pozřu, je právě ovšem v tom čaji.)

    OdpovědětVymazat
  11. Mě tak mrzí, že nemám ráda zázvor, protože vždycky v tom nápoji tak nádherně voní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, je to super vůně! :3

      Vymazat
  12. krásně voní zázvor :) a mám nejraději vodu s citronem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zatím vodě s citronem nepřišla úplně na chuť. :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: