NOBODY (outfit)

pondělí, února 24, 2014

Samej outfit, s tím se snad roztrhl pytel, nebo co!?


No už je to tak, zase nový článek a zase je to outfit post. Na nějakou chvíli jsem to zamrazila a teď se to zase rozjelo. Bude to tím, že venku začíná být schůdné počasí. Zrovna tenhle outfit se fotil jeden den po škole, kdy krásně svítilo sluníčko. Myslela jsem, že v našem bohem zapomenutém městě se nemůže stát, že když jdu fotit, navíc na tak odlehlé místo, kam jsme zrovna měla namířeno, tak že někoho potkám. No a co se nestalo, jak kdyby se všichni najednou vyrojili a můj pocit trapnosti vzrostl na jednou tolik, než tomu normálně u focení je. Holky, musíte mě podpořit, taky tak divně nesete, když máte fotit outfit a kolem Vás chodí lidé a zírají jako blázni a Vy chcete, ať už co nejrychleji přejdou a strašně nenápadně to ignorujete, jakože la la la, nic se neděje. Znáte ten pocit, žejo? =D 



Už podruhé vidíte můj nový kabát v akci. Pěkně jsme se spolu už sžili. Vzala jsem si lososovou sukeň a aby mi měla k čemu ladit, tak jsem provětrala květinový šátek, který mi donesl Ježíšek. Jinak jsem ve zbytku byla černá vdova. Ve chvilkách zimy jsem vytáhla i rukavice, aby se neřeklo. Tímto zdravím Magi, protože jsme zjistila, že spolu sdílíme stejnou obuv! =D Teď už jen ohraná otázka na konec: Jak se Vám tento outfit líbil/nelíbil?


[ kabát - Sheinside.com, svetr - 2nd hand, sukně a šátek - H&M, punčochy - F&F, boty - CCC, kabelka - Zara ]

You Might Also Like

20 your comments

  1. sluší ti to:)) já už to moc neřeším:D když fotím s někým tam mi to je jedno :) ale když se fotím na stativ a někdo mě u toho vidí, tak si asi musí říkat jakej to nejsem blázen :D ale tak co bychom pro blog neudělaly, že jo:D

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to moc :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. já si hůř připadám jen se stativem,ale celkově nemám ráda když mě u focení někdo pozoruje :D :/

    OdpovědětVymazat
  4. Den co den jsi krásnější ! Moc se mi líbí šátek a celkově se mi to moc líbí :) Pozorující lidi nesnáším :D Ale oni to nechápou prostě :D

    OdpovědětVymazat
  5. Kabát se mi moc líbí :-) klidně bych si jej objednala, ale moc na nákupy oblečení přes net nejsem :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  6. Outfit krasnej Di:-)
    A co se tyce foceni.. kdybys videla jak stojim pred stativem a usmivam se na stojici vec, a kolemjdouci vejraji jako bych byla mimozemstan.. prala bych Ti to videt. :) Zlate foceni nekym jinym. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi fakt krásná! :-* A outfit super, moc ti to sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. neskutečně moc ti to sluší<3

    OdpovědětVymazat
  9. ten kabát je moc pěkný a jinak jo, vím jak se cítíš, v Olomouci bývá lidí celkem dost a tak je to sranda, lidi se zastavují na ulici a povídají si s náma, jednou nám dokonce paní řekla, že jestli můžem chvilku počkat, že nechce být na fotce :D a lidi, co říkají sukeň jsou hrozně vtipní, i jedna moje kamarádka to říká :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, outfit sa mi páči, kabátik nemá chybu a celé si to veľmi pekne zladila... pristane Ti to ! :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  11. krásný kabátek! hrozně se mi líbí v kombinaci se sukýnkou, úplně na mě dýchlo jaro ♥ a musím říct, že na fotkách vypadáš naprosto úchvatně! vážně se povedly :))

    OdpovědětVymazat
  12. Taky se radeji nechavam fotit tam,kde neni ani noha- nebo teda v Cesku, jakmile jsem v cizine, tak pud turisty premuze a jsou mi vsichni jedno :D a jinak k outfitu: opravdu ti to slusi, musim rict,ze jsi mesic co mesic krasnejsi :)

    OdpovědětVymazat
  13. LÍBÍ !!! Jasně, že yes! ;) :D

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji moc, holky. Vaše komentáře mě moc potěšily! No a jsem taky moc ráda, že mi rozumíte a jste nervozní z těch čimulů, kteří jsou všude kolem, když fotíte outfit! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Super sukně! :)
    Z těch čumilů bejvám taky nervózní :D

    OdpovědětVymazat
  16. S těma čumilama to známe :D ještě když koukaji proč si svlíkám kabát a běhám sem tam :) ale moc ti to sluší a máš krásný obličej a vlásky

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: