PLAYLIST

neděle, února 09, 2014

Krasné nedělní odpoledne, Vám všem! 
Doufám, že se máte skvěle a relaxujete. Pokud na Vás padla kapka nudy a nebo byste chtěli nějakou hudební kulisu, tak tento článek je pro Vás. Malá hudební inspirace, co u mě v noťasu běží teď pořád dokola. Většinu songů budete určitě znát, je to takovej ,,main stream", takže dneska Vás rozhodně nepřekvapím. Příspěvek s hudebníma specialitama se dáme zase příště..





You Might Also Like

18 your comments

  1. všechny songy jsou super, miluju hlavně tu první od Ellie <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ta je super na zlepšení nálady! :-)

      Vymazat
  2. Moc pěkný playlist :) Od Artura je snad nejlepší :) a ještě Miley AY :)

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že máme stejný vkus, protože není ani jedna písnička z tohoto playlistu, která by se mi nelíbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojoo, hodně lidem se to určitě líbí, je to fakt takovej main stream! :-)

      Vymazat
  4. Některé jsou pěkné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. ta Ellie je fajn písnička :)
    btw: můžu se jenom zeptat, jak se ti povedlo poskládat všechny ty videa takhle vedle sebe? já ať dělám, co dělám, nejde mi to nijak zvětšit ani nic takového a video se mi podaří vložit jenom jako takový ten malý čtvereček, jestli mě chápeš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jojo moc fajn!
      Jasně, chápu! ;) ..Je to upravené v HTML. Číslice/ rozměry jsem si pozměnila! ..( Dala jsem 800x200) :)

      Vymazat
  6. všechny jsou super :)) a tu první uplně miluji od Ellie :))

    OdpovědětVymazat
  7. Snad všechny teď poslouchám také, píseň Recovery od Jamese je prostě bezkonkurenční a musím jí pouštět pořád dokola a nikdy mě snad neomrzí :)
    Pauliho mám hrozně ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky a zpívám si to po večerech, je to super! :-) Jen kdyby si nechal opravit zuby a zamiluju se do něho! :D :-)
      P je suprovej! Jedinej koho mám ráda z této branže. :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: