SLET ČARODĚJNIC

pátek, února 28, 2014

Krásný pátek, Vám všem, moje blogeríny. Tento týden utíkal tak hrozně pomalu, že jsem si myslela, že se pátku snad nedočkám. Pořád bych jen spala a to mám teď tolik důležitých věcí před sebou.. Přesně minulý pátek jsme s kámoškama podnikly dámskou jízdu a vyjely si na maturitní ples naší kamarádky Zuzky. No a pokud máte chuť si přečíst epochální story k minulému pátku a prohlídnout si pořádnou nálož fotek z tohoto večera, tak čtěte dál, moji drazí..

Jedna z našeho ,,sesterstva neohrožených" se musela z lásky k nám obětovat a dělat šoférku (Lucka). Navíc když nám naše zrzka (Míša) oznámila, že jí není moc dobře a nebude pít, málem jsme se staly nealkoholovou většinou. No ale já jsem to vzala hodně na sebe a v sobotu ráno jsem prožívala muka. Lenny se řídí mottem - I FEEL NO PAIN. No a Elen byla taky mrtvá mrtvola. Říkala jsem si: ,,Dio, bojuj, bojuj!" Nakonec z celého dne byla jen detox sobota, protože jsem se na zbytek nezmohla, nic nevydržím. No ale zpátky k příběhu.. 
Tak už sedíme v autě a frčíme na ples, když v tom Lenny zjistí, že nemá lístek. Lenny, ta která nikdy v životě nic nikde nezapomněla, nenechala a neztratila. Zodpovědnost sama. Tak jsme to otočily a díky tomuto zdržení jsme nestihly předtančení maturantů, bohužel. No ale mně to za to stálo, protože jsem měla v sobě tichý hřejivý pocit, že jsem poprvé v životě nezapomněla něco já, jak tomu je zvykem. Měla jsem z toho radost a zároveň jsem Lenny nemohla říct ani půl slova, protože i kdyby zapomněla ještě 100x, pořád vedu já. 
Když jsme se všechny sešly na přetopeném místě činu, pochválily jsme maturantce šaty, vlasy, všechno, tak jsme se vyškrábaly po schodech až na balkon. Odtud jsme házely na maturantku ,,zlatý déšť" s Lenny svým hodem skoro rozflákala lustr v sále. Šikulka. 


Následoval přesun ze schodů dolů a magický okamžik, kdy mi fotoaparát odhalil krutou pravdu, že mám na prsou krapet polité šaty, ale nikdo z nás netušil, jak k této nehodě došlo. Naštěstí to nešlo vidět a brzy to uschlo. Stopy byly zameteny, fotky neukážu. =D ..Tombolu? Nechcete si koupit tombolu? ..Já si tombolu nikdy nekupuji, protože díky gymnaziální matematice si umím vypočítat pravděpodobnost výhry a hned mě to pak přejde. Tentokrát jsem ale neodolala a koupila jsem si dva losy a oba jsem je vyhrála! Měli jste vidět to hromadné nadšení. Aspoň jsem si potvrdila, že mám neštěstí v lásce, ale štěstí ve hře, haha.

Potom se fotilo a fotilo a fotilo. Když začaly hrát ty největší šlágry, tak jsme všechny šly na taneční parket a pořádně to roztáčely. Bylo to bezva, hrozně mě to bavilo. Takový kreace, ještě teď se směju! =D Pak holky skupovaly tombolu po stovkách a výhra je neminula. Šly jsme si tedy pro kořist a když jsem zjistila, že moje 100 % úspěšnost se proměnila v kalendář s propiskou a balík pečiva, tak jsem si řekla, že snad ani v té hře štěstí nemám. =D Jo a zapomněla jsem podotknout, že to byl kalendář z nahýma kozama  ženama.

V pokročilejších hodinách už jsme ani necítily bolest nohou a s malou čiperkou (Elen) jsme trávily čas u baru. No comment. Když nastal čas jít domů, nejhorší pro mě bylo cesta k autu. V těch podpatcích to fakt nešlo. Něco jako nekonečná cesta malého odhodlaného Froda. Já jsem byla asi tak o tři metry vyšší jako milý Froda a můj Samvěd byla Lenny, která mě jistila. Šly jsme to snad půl hodiny. =D 

Chudák Tomáš, takhle se zbořit na plese. (viz. foto) Existuje zákon a řád, že člověk, který se takto sundá na plese, je přidržen na místě činu a je omotán do výzdoby plesu a jeho obličej je pokreslen rtěnkou. =D ..No celkově musím říct, že tenhle ples byla super akce. Už se těším, až se zase všechny sejdeme a zopakujeme si to.

Tak jste maximálně dobří, že jste dočetli až sem. Dozvěděli jste se zase taky něco z mého soukromého života. Musím říct pravdu, že jsem tento článek psala hlavně pro moje ladies, aby si celý večer připomněly a zasmály se u toho. Taky se scházíte se spolužačkama ze základky a udržujete staré dobré přátelství? Dámské jízdy jsou přece to nejlepší co může být, no ne?

You Might Also Like

11 your comments

  1. anoo dámské jízdy forever!! skvělý článek,hrozně jsem se nasmála! <3 :D

    OdpovědětVymazat
  2. Lenny to moc sluší ty nové vlasy! <3

    OdpovědětVymazat
  3. Z fotek sálá super nálada, je vidět, že jste si to užily :) dámské jízdy jsou prostě nejlepší :))

    OdpovědětVymazat
  4. jej, velmi vam to svedci.. aj novy strih ofinky..aj som si ju tento vikend odstrihla..uz som to nemohla vydrzat :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Jé to jsou strašně milé fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  7. moc vám to slušelo :) super fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji moc holky, za tak milé komentáře! :-*

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: