TRIKÁTOR

čtvrtek, února 20, 2014


Blogu zdar! Přeji Vám krásný začátek víkendu a můžeme se pustit do nového článku, který se bude týkat spolupráce s českým internetovým shopem trikator.cz
Měla jsem možnost si vybrat jedno tričenko a jak asi všichni víte, zrovna na tomto e-shopu je výběr opravdu požehnaný, tak to nebylo nic rychlého a jednoduchého. Líbilo se mi jich hned několik. Nakonec to ale u mě vyhrálo tohle bílé tričko s drzým potiskem a to i přes zákaz mamky. =D Mám trička s potiskem moc ráda, když volím nějaký pohodlný outfit k nějakým pohodlným botkám, například ke converskám. Ráda si odfrknu od ležérního stylu. Třeba když jdu o víkendu makat za bar, tak se nehodí nic jiného, než tahle pohodička. Hned jak tričko přišlo, vyfotila jsem Vám ho, jak vypadá na těle a Žeryk byl můj asistent, jak vidíte. Jsem moc spokojená. Matroš, ze kterého je tričko vyrobeno je moc příjemný a tričko krásně přiléhá a nikde neodstává, neškrábe ani neškrtí. Takže pokud zrovna plánujete nákup nějakého trička  s potiskem pro sebe, nebo pro mužské pokolení, tak můžu trikátora z vlastní zkušenosti doporučit.

Nosili byste tohle triko, nebo někoho z Vás tenhle nápis uráží? Já si myslím, že když se vyhnu s tímto tričkem společenským akcím, tak ho můžu v pohodě nosit. =D


You Might Also Like

15 your comments

  1. Ahoj, balík triček se stejným nápisem bych objednala pro členy rady našeho města, protože jak se zdá, nás, občany, pěkně oje...i!
    Jinak tričko Ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D ..Tak to budou mít určitě radost!

      Vymazat
  2. Mě se teda moc líbí! a neměla bych vůbec žádný problém ho nosit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tak na společenské akce ne :D je super!

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si ho asi taky vzala...neuráží...jsou horší nápisy si myslím a tobě moc sluší :))

    OdpovědětVymazat
  5. sluší ti :) a nápis mi nevadí :D

    OdpovědětVymazat
  6. Náhodou je super a nijak by mi nevadilo, rozhodně lepší než Obey, které je už ohrané :)
    Vtipná trička jsou nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  7. mě to přijde úplně v pohodě Diuš ;) klidně bych ho nosila :)

    OdpovědětVymazat
  8. DÍKY ZA KOMENTÁŘE, HOLKY MOJE! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nad týmto tričkom som uvažovala už minulý rok .. ale nejako som naň aj pozabudla hhaha. Podla mňa je super :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: