19

sobota, března 15, 2014

Po delší odmlce Vás opět zpravím na mém blogu! Nějak jsem zlenivěla a blog díky tomu zel prázdnotou. Tak se zase trošku zmátořím, protože jsem dostala chuť sem zase něco napsat, tak doufám, že jste mě už neodepsali a s chutí si zas něco přečtete. 

Moje božská Lenny měla včera narozeninky a dneska se je chystáme oslavit. Bude dámská jízda a to doslova, protože jdeme na pánský striptýz, haha. Myslím, že si to užijem! Plánuji s sebou vzít zrcadlovku a možná bude i video, takže o nic nepřijdete! =D ..No a na závěr vidíte fotokoláž od srpna - do března.


You Might Also Like

9 your comments

  1. prajem Leny všetko naj a ja to poznám tiež som na blog trochu kašlala :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak Lenny přeji všechno nejlepší :) užijte si dámskou jízdu, holky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všchno nejlepší!♥A pořádně to oslavte!!:D:))

    OdpovědětVymazat
  4. juu, užijte si to ! :D to já si ještě na 19 nějaký ten měsíc počkám :D

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotky, takovou narozeninovou koláž bych si kldině zarámovala. Tak to pořádně oslavte a pak nás nechte závidět :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta koláž je kráásná, moc se mi líbí. Lenny přeji vše nejlepší :)
    A pořádně to tedy oslavte, těším se na výsledky! :D :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: