KARNEVAL

neděle, března 16, 2014

Zdravíčko! V tomto článku uvidíte, jak jsem uzavřela plesovou sezónu. Bylo to trošku netradičně, protože se nejednalo o ples jako takový, ale o karneval. Jak uvidíte na fotkách, zvolila jsem rádoby pánský styl a šaty jsem nechala doma. Hlavní cenu jsme sice nevyhráli, ale ples dobréééj. Jo a bylo to poprvé, co jsem na sobě měla motýlka, heh.



Foto: Marek Šafář

You Might Also Like

15 your comments

  1. Moc, moc, moc povedný make-up. :D Teď to vyzní docela blbě, ale já, když jsem se pokoušela o zombieka, nebo něco na ten způsob, tak to dopadlo příšerně, proto tě obdivuji. Protože to máš fantasticky namalované. :))
    Motýlek je boží!

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli sis to malovala sama tak to tě obdivuji ! Je to naprosto suprový ! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. ejhaa..pekná.. aj kamoške to pristalo :)

    OdpovědětVymazat
  5. skvělý!!! :D :) klobouk dolů, jak se umíš namalovat :))

    OdpovědětVymazat
  6. Supeeer, v tom pánském stylu ti to moc slušelo!

    OdpovědětVymazat
  7. Super kostými, ten make-up je skvělej! :)

    OdpovědětVymazat
  8. DĚKUJI MOC VŠEM ZA MILÉ KOMENTÁŘE! :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: