V ČEM ODMATUROVAT?

sobota, března 01, 2014


ZDRAVÍM VÁS, MOJE DRAHÉ ČTENÁŘKY! 
Místo toho abych se učila, načítala a připravovala se k maturitě, tak přemýšlím o tom, v jakých šatech k ústní a písemné maturitě půjdu. Holky, taky to některou z Vás letos čeká? Jak letos, už za dva měsíce. No to bude nářez! Už jste také zauvažovaly nad tím, co si oblečete? Mám zde pro Vás pár tipů, tak snad se Vám budou líbit a získáte nějakou inspiraci, ba dokonce si nějaké nové šaty objednáte. No a nebo to jen začnete řešit, stejně jako já. Já sama pořádně nevím, jaké šaty z mého výběru si mám objednat, co byste mi doporučily Vy? Budu ráda za každý Váš názor a jestli se mezi mými čtenářkami najdou i pomaturantky, tak mi určitě dejte vědět, co jste měly oblečeného Vy.


Inspiraci jsem čerpala na internetových stránkách sheinside.com a můžu říct, že tam mají na výběr opravdu obrovské spektrum šatů. Takže pokud hledáte nějaký kousek a nenacházíte, tak tady si určitě přijdete na své a budete spokojené.
TUŽKOVÝ STŘIH
o Nude short sleeve bodycon dress         o Blue sleeveless dress             o Blue long sleeve split dress
Respektive tedy šaty s tužkovým střihem sukně a nebo rovnou bodycon šaty. To bych volila jako vhodné šaty k ústním i písemným maturitám. Tento střih sukní/šatů je typický dámský office look. Působí ležérně a zároveň elegantně, k maturitám asi nejvhodnější řešení. Co si o tom myslíte Vy? Délka v oblasti kolem je ideální, rozhodně sukně nesmí končit těsně pod zadkem. Takové mini bodycon šaty možná tak na nějakou pomaturitní afterparty. 




ČERNOBÍLÁ KOMBINACE
o White asymmetrical dress   o Black V neck  dress   o Short sleeve dress   o Black long sleeve dress
Černá barva, tu miluje snad každá z nás. Pro šaty je to bez pochyby nejtypičtější barva. Pokud nemáte moc experimentovat, což ani u maturit moc nejde, tak krokem vedle rozhodně nebude černobílá kombinace. Tyhle dvě barvy budou vždy elegantní, sluší všem a hodí se ke všemu. Na tuhle událost rozhodně takhle. 


KRAJKOVÁ APLIKACE
Beige lace dress  o Red long sleeve lace dress  o Green and white dress  Champagne dress
Jako další variantu bych zvolila šaty s výšivkou nebo s krajkovou aplikací. Krajka je nestárnoucím hitem a působí elegantně. Pokud milujete krajkové šaty, tak je to pro Vás asi jasná volba. Moje oblíbená kombinace je krajka a šaty s dlouhým rukávem. Zase je jen důležité zvolit správnou délku, abychom se neminuly účelem. Pěkně, ale vhodně!

Doufám, že se Vám tenhle článek líbil. Brzy plánuji vytvořit obdobný a to s inspirací na jaro, které už je za rohem. Snad ty maturity chápete stejně jako já a prostě pokud nebudete mít vyřešené, co si vezmete na sebe, tak nebude v klidu. No ale abych pravdu řekla, já budu ráda, že jsem ráda a při maturitách rozhodně na svůj outfit myslet nabudu.. =D

You Might Also Like

21 your comments

  1. Moc se mi líbí ty osmé do béžové.:))

    OdpovědětVymazat
  2. Černobílá kombinace u mě naprosto vede! :)

    OdpovědětVymazat
  3. k písemný jsem měla džíny a košili, k tomu podpatky, ale je vážně jedno, co si k písemný části vemeš (pokud to bude slušnější; ale lidi měli i tepláky - a to jsem byla na slušnym gymnáziu..:D). k ústní zkoušce jsem si ale vzala šaty a tam se určitě vyplatí mít něco pohodlnýho! z tvýho výběru bych doporučovala první krajkovaný

    OdpovědětVymazat
  4. mne sa páči nude farba:) podľa mňa to nie je ako na pohreb a nie je to, že žiariš ako neonka :) taká klasika.

    OdpovědětVymazat
  5. podle mě jsou všechny krásné a vhodné! :) a ať přemýšlím jak přemýšlím,vůbec si nemůžu vzpomenout co jsem měla já :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se nejvíc líbí rozhodně ty třetí zleva v černobílé kombinaci. ty jsou fantastické :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/new-in-part-2-dorazilo-v-unoru-aneb-na.html

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem měla bílou košili a tmavě modrou áčkovou sukni s vyšším pasem se zlatými detaily, tak i boty a doplňky jsem ladila do zlata a béžova :)))

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné šaty :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Já měla u písemných legíny s mým milovaným Klimtem http://image.romwe.com/images/product12/ALYD0009/ALYD0009.jpg, u ústních černou asymetrickou sukni.
    Normálně teda oblečení dost řeším, ale musím říct, že u ústních mi to bylo úplně šumák.

    OdpovědětVymazat
  10. Šaty, které úplně obepínají tělo (třeba ty modré), bych až tak nedoporučovala. Ale hned ty první béžové jsou krásné a úplně je na tobě vidím. Jinak hlavně aby to bylo slušné, ne moc odvážné a pohodlné :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na ústní mám koupené šaty a na písemné a praktickou vyrazím v košili a v sukni. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mě se strašně moc líbí ty druhé zleva, černé. A pak ty béžové úplně první zleva. Ale všechny jsou krásné, třeba i ty zeleno-bílé bych v létě strašně ráda nosila! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jéé já měla maturitu minulý rok a taky pro mě byly šaty hodně důležité :) Líbí se mi všechny z Tvého výběru.

    http://jane-janephotography.blogspot.cz/2013/05/kombinovani-doplnku-outfity-na.html
    http://jane-janephotography.blogspot.cz/2013/04/nakupovani-postrehy-z-obchodu.html

    Tyhle modré šaty jsem si koupila v oodji a musím říct, že jsem s nimi opravdu spokojená. V den ústních zkoušek i na obhajobu maturitní práce bylo opravdu horko, tak jsem byla moc ráda i že jsou na ramínka. Ještě jsem si k nim vzala bolérko, protože jsem slyšela že s odhalenými rameny se to moc k maturitě nehodí :)) Ale i kdybych to bolerko k nim neměla určitě by to nevadilo :) Některé holky měly dokonce minišaty bez ramínek :)) jinak na písemné jsem měla pokaždé něco pěkného :) košili se sukní nebo společenskými kalhoty... i když jsem byla zase skoro jediná společensky oblečená, byla jsem za to ráda :)
    Tak hodně štěstí s výběrem oblečení :) určitě Ti to bude slušet ;)
    A s maturitou žádný strach :))) hodně se to přeceňuje, není to vůbec tak strašné jak se to zdá :))

    OdpovědětVymazat
  14. Za mě bych volila šaty bez dlouhého rukávu. Co si pamatuju na mou maturitu, tak bylo teplo a ještě k tomu jak ti zapracujou nervy. :D
    První se mi k ústní maturitě hodí asi nejvíce .))

    OdpovědětVymazat
  15. Měla jsem černé šifonové šaty s dlouhým rukávem a límečkem a byla jsem s nimi opravdu spokojená :)
    Rozhodně bych nedoporučovala nějaké odhalenější s výstřihem nebo bez rukávů.

    OdpovědětVymazat
  16. Já bych zvolila nějaké krajkové, i když zastávám pravidlo, ''být krásná, ale v pohodlném'' a jde to přeci! :)
    Takže hlavně žádný kousavý materiál a něco podobného :)
    Beige lace dress jsou super :) nebo Black V neck - skvělé.

    OdpovědětVymazat
  17. Asi bych šla do černo bílé nebo do nějaké pleťové barvy:) Já maturovala v olivově zelené:)

    OdpovědětVymazat
  18. taky mě to letos čeká a mám z toho po pravdě docela strach :/ :D mně se líbí krajkaa na čemkoli ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Krásne šaty je tažké si vybrat ktoré su najkrajšie , ale v prvom rade stredné a v poslednom rade úplne všetky ! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Moc se mi líbí ty černobílé (třetí zleva), ale v podstatě bych nepohrdla žádnými. Důležité je, aby ses v šatech cítila dobře a zbytečně tě neznervozňovaly :-)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: