BLONDÝNKY SLADKÉ..

čtvrtek, dubna 10, 2014

Jak už bylo v minulé článku prozrazeno, proběhlo jarní focení, jupí! Moc jsem se na to těšila a to jsme ještě nevěděla, že budu fotit dvě krásné blondýnky, nejlepší kamarádky.

Celé focení probíhalo v naprosto pohodě, protože holky jsou fotogenický. Celou dobu jsem obdivovala, jak jsou holky krásně sladěné, fakt bych uvěřila, že jsou dvojčata. Stejné jméno, škola, oblečení,.. Prostě nejlepší kamarádky, není co dodat. Sluníčko nám při focení bohužel nesvítilo, ale i tak si myslím, že se výsledek povedl a obě strany jsou spokojené. Co si o výsledku myslíte Vy? No nejsou Barunka a Barunka roztomilost sama?






You Might Also Like

27 your comments

  1. opravdu nádherné fotky :) holkám to moc spolu sluší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, moc jim to spolu sluší! :)

      Vymazat
  2. Skvělé fotky :) Přeju holkám, aby jim to přátelství vydrželo ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ou krásnéé fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu krásné fotky! :) Docela by mě ale mátlo, jaká Barča je jaká. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nejhorší bylo, že jsem při focení řekla něco jako ,,Barčo, prosimtě teď se trošku natoč vlevo" ..No a všechny jsme byly zmatené! :D

      Vymazat
  5. Tak to Barunky dvojčata nebudou, když mají stejné jméno. Moc jim to sluší a fotky se vydařily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nejsou to pravý dvojčátka no! :-D

      Vymazat
  6. Užasné fotky, naozaj ako dvojičky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se líbí! :)

      Vymazat
  8. krásné fotky :)) holky jsou vážně hrozně fotogenické:)

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že si to myslíš. :)

      Vymazat
  10. Nádherné fotky, opět Dianko :) Jarní, něžné, tak to má být.
    Slečny jsou moc krásné a fotogenické, mají krásné úsměvy, takže se fotečky povedly jak díky jim, tak i Tobě :)) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Nikky, jsem ráda za názor! :)*

      Vymazat
  11. fotky jsou dokonalé a slečny krásné! :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tolik chvály, to je BOMBA! Dík moc! :-*

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: