COMEBACK

úterý, dubna 08, 2014

Po nepěkně dlouhé/znechucující době Vás zase vítám u nového článku!
Nějak jsem se zasekla nad banalitami jako je dostat se na VŠ, učit se na maturu, uzavřít nějak slušně známky, žít bez oparů a podobné věci. Dneska, nevím proč, jsem dostala chuť sem zase něco přispět, doufám, že tu mám ještě nějaké spřízněné duše, které i tento článek přečtou. V mém životě se toho odehrálo hodně a je to teď takové kritické, řekla bych. Na nic se mě radši neptejte, já se Vám pokusím něco málo ukázat ve fotkách, které v tomto článku uvidíte. Přeji hezkou podívanou a u dalšího článku zdar! Chyběli jste mi!

Schválně do tohoto článku nepřidávám žádné fotky děvčat z prvního jarního focení, které proběhlo v víkendu. Uvidíte fotky v samostatném článku.


Na Apríla jsme si vystřelili z pana profesora třídního a schovali jsme mu, opakovaně. / Jak není čas udělat ,,selfie" tak je to krize. / Moje psí láska se užívá jaro, protože přišlo sluníčko. / Zabijárna. / Dostala jsem pugét za to, že jsem se nedostala na VŠ, to je milé.  /  Ve škole je to buď hrozný a nebo hrozný. Musím to zahánět kreslením.
Při druhém jarním focení jsem fotila paní Bernadetu. Konečně jsem si udělala dobře na duši, když jsem fotila v téhle vysoké trávě, aaach. Strašně se mi to líbí, musím to co nejdřív uskutečnit znova.
Zhlédla jsem jedno divadelní představení JAMUařů na Svitavském Fandovi, týden před tím jsem byla na divadelním představení ,,Medvědi, aneb všechno je jinak" s herci jako je Zkamene nebo Tesařík. / Fotka vpravo znázorňuje, že jsem přestala nosit makeup a místo toho teď nosím opary.
Některé věci prostě nepochopím, ale sluší jim to.. =D
Aneb co mě rozesměje..
Lenny měla narozeniny, byly jsme na strip show, ale to odbočuji! =D Jako dárek dostala lístek na Cimrmany, Posel z Liptákova a tak jsme ve v pondělí seděly ve třetí řadě a culily se na pana Svěráka.

Ukázka z jarního focení.. 

To bych možná měla vysvětlit, ..ale ne, kašlu na to! =D Prostě ve škole je to fakt hraniční forma života. / Byla jsem na cyklovýletě, ne jako fakt, já jsem byla na cyklovýletě. Jsem na sebe pyšná. Jako bonus jsem krmila koně, navštívila hromadné pohřebiště v lese a dostala opar. / Piano a zpěv, to jsem měla na denním pořádku. / Tak nakonec se na VŠ hlásím do Prahy. / Kvetoucí čaj. / Spolužáček Vojta a naše rande.
Lucka měla narozky, tak jsme se všechny sundaly jaksepatří. =D ..Doma jsem byla už o půl deváté. (?!)
To je milé, když dostanete růži, to tu dlouho nebylo. / Fotila jsem dvě sladké blondýnky, skoro dvojčata. / Moje Iva, která už není moje, ale teď už to je JAMUařka, <3 / No kdo má selfie s koněm, no kdo? / Fialky, to chceš! / Tak jsem nezkrásněla, bohužel.

Křetinka..
Divadelní představení ,,Posel z Liptákova" u nás v Jevíčku.
Někdy stačí docela krátký čas a potkáte někoho, kdo Vám prostě sedne. Kéž bych to tak měla i s Ivou. Né kecám, mám to tak! =D =D / To sedí. Trošku nabírám na hmotnosti, ale cvičení je v mojí kultuře naprosto stupidní, nevím co s tím. / Nobody is perfect. I'm nobody..
Všechno neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

You Might Also Like

33 your comments

  1. Nó co se pamatuji, tak si šla domů ještě za světla. Takže pokud jsi přišla domů o půl deváté, tak si u hřiště špatně zahnula a šla do Bělé a z Bělé lesem přes Sanatorku a dom :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to můžu říct jen - I to je možné! :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí, tos měs potěšilas! :D

      Vymazat
  3. To je dobře, že jsi zase tu. Drž se a přispívej dál <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Annie, to jsem ráda za komentář, díky moc! :-* Budu se snažit!

      Vymazat
  4. povedené fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)))))))) Jéé jak já ráda děkuji!

      Vymazat
  5. Jeej dúfam, že budeš prispievať opäť častejšie! :) Krásne fotky, hlavne tá prvá ♥

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé :) miluji tvoje fotky! :)) zpět! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky.. na niektorých som sa fakt zasmiala. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl účel, tak to jsme ráda! :)

      Vymazat
  8. Ahoj Diuš, nesmutni. Zase bude líp. Ono totiž kdybychom na tom byli pořád ideálně, tak bychom si toho nedovedli vážit ;) May the force be with you!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, děkuji moc za podporu :-*

      Vymazat
  9. Jakto, že jsi se nedostala na VŠ? :( To byla ta JAMU, nebo MUNI? Měj se strašně moc krásně, zlato! ♥ Hodně štěstí Diuš! :)) Držím palce a všechno zvládni v pohodě :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na slovo ,,jakto" mám teď totální alergii! :D ..Anyway, děkuji moc za podporu! :-*

      Vymazat
  10. Co je to za strom na tý první fotce? co dřív kvete a až pak má listy a krásně voní?
    Jinak obrat ve škole je to buď hrozný anebo hrozný mě rozsekal:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojooo, říká se tomu magnólie! :) ..To jsem ráda, že ses pobavila! :D

      Vymazat
  11. skvělé fotky :)) taky jsem se v poslední době trošku zasekla..tak snad to po maturitě bude lepší :)

    OdpovědětVymazat
  12. krásné fotky! :) Cimrmanská show je nejlepší, byla jsem na ní snad před necelým rokem :)

    OdpovědětVymazat
  13. krásné fotky,zase jsi mi zvedla náladu :D :)) a předběžně hodně štěstí u matury,ty to zvládneš Dianko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, Babet! :) DĚKUJI DĚKUJI :*

      Vymazat
  14. Jsem hroznej stalker tvýho blogu. Dnes jsem se konečně dočkalaaaa!♥

    http://smiling-emily.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Super fotky, ta první je nádherná a krásně jarní <3 <3
    Moc pěkný randomek takový :) a neboj se, všechno zvládneš Dianko ! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mrzí mě, že ta VŠ nevyšla, podle mě jsi na to měla, možná měli špatný den, když o tom rozhodovali. Kam se hlásíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to je milé, to jsme nečekala... No teď se budu hlásit ještě do Prahy.

      DĚKUJI!

      Vymazat
  17. Krásne fotky :) Akým fotoapratátom fotíš? :)


    www.weeklyfash.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: