COUPLE

pondělí, dubna 21, 2014


Krásné Velikonoce, drazí čtenáři! Jelikož já jsem na letošní Velikonoce prakticky nezvěstná, mamka je v práci, beránka už jsem sežrala a pomlázka mi mladistvý vzhled ani podtrhnout nemůže, protože to už ani nejde, abych byla krásnější, haha ..tak prostě Velikonoce neslavím a mám plno času napsat tento článek. 
Měla jsem tu čest fotit svoji krásnou spolužačku Lucinku s jejím přítelem Matesem. Hned ze začátku jsme zajeli do třešňového sadu, kde všechno pěkně kvetlo a vonělo a krása tohoto párečku se tam nádherně vyjímala. Pak jsme přejeli na jiné místo, kde jsme objevili boží altánek a focení v něm byla jedna radost. Celou dobu panovala skvělá nálada a doufám, že se mi ta příjemná atmosféra povedla zachytit i do fotek. To posuďte Vy! Těším se jako vždy na Vaše komentáře! 
   




You Might Also Like

42 your comments

  1. nádherné fotky! :) jsou spolu tak sladcí :O

    OdpovědětVymazat
  2. Povedené fotky :) líbí se mi to prostředí, které jste vybrali :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, děkuji, ráda fotím v přírodě! :)

      Vymazat
  3. moc hezké fotky se povedly,je vidět že se mají moc rádi :) sluší jim to spolu,taky bych chtěla fotky na jaře mezi kvetoucími stromy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anooo, těším se na rozkvetlé sakury! :3

      Vymazat
  4. Pekne fotky, pritel se na slecnu krasne diva, uplne z toho cisi zamilovanost :)
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jsem ráda, že to na tebe tak krásně působí! :)

      Vymazat
  5. Jéééžiš, ti jsou ale roztomilí!:) A fotky jsou úžasné, pochvala!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tie fotky sú nádherné a aj aj všetko okolo toho. Rada fotím v prírode :) A ten altánok je úplne najlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné fotky a slečna má opravdu nádhernou sukýnku, hned bych ji brala :) P.S. Já Velikonoce taky neslavím, nic mi to neříká :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/my-fragrance-collection.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo sukýnku má Lucka moc ráda! :) ..No u nás doma už máme po Velikonocích právě teď, uff. :)

      Vymazat
  8. Tady není co vytknout! Velice krásně povedené fotky :))) Jim to spolu moc sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ty fotky v třešňovém sadu jsou skvělý! Máš fakt talent :)
    Jinak bych tě moc ráda pozvala na giveway, ve kterém můžeš vyhrát make-up od Rimmel London! Najdeš ho u mě na blogu www.terbrouckova.blogspot.cz :)
    - Ter

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherná příroda kolem. Fotky se ti moc povedly, jsi fakt šikovná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že to tak vidíš! :)

      Vymazat
  11. moc se ti fotky povedly! jsou spolu nádherní! <3

    OdpovědětVymazat
  12. krásné fotky! moc jim to sluší :)))

    OdpovědětVymazat
  13. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí, to mě potěšilo! :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: