LACE (outfit)

pátek, dubna 25, 2014

..A jak se Vám pozdává tento outfit?

[sako - Orsay, top - Tally Weijl, džíny - F&F, lodičky - Stradivarius]

You Might Also Like

16 your comments

  1. Krajky miluju, takže jsem nadšená z topu! A moc se mi líbí, jak máš upravené vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Za mne je na jedničku!!! Ideálka, navíc ti parádně sedí a hlavně sluší :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/famous-beauties-monika-leova.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tento outfit vypadá božsky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. ty jsi tak strašně moc nádherná! :) krásný outfit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc Ti to sluší kočko ! :) Lodičky se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásný outfit a boží fotka, vypadáš úplně jako modelka :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělýýýýýý! Krajkový topy mám ráda, haha :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ježiši, co to máš s ušima? :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tenhle outfit ti skvěle sedí. Moc ti to sluší! Parádní boty. Je báječné, že už můžeš v takových chodit!

    OdpovědětVymazat
  10. Wow, jsi kočka!! :) Outfit se mi moc líbí, hlavně ten krajkový top♥
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Naprosto dokonalá! :)) Ale příště by to chtělo víc fotek, ať se můžeme pokochat! :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: