LÁSKA JAKO TRÁM

neděle, dubna 27, 2014


♥ ♥ 


Víkend nám končí, ale dnes je tak krásně, že si nechám depresi až na večer. 
No a než se zase rozuteču ven fotit, tak Vám jsem pro Vás nachystala další ukázky z focení s mojí milovanou Lenny. Doufám, že Vás to u mě na blogu baví. Já se snažím přinášet s každým článkem trošku inspirace a taky kapku dobré nálady. Každé z Vás bych přála, aby za svůj život potkala někoho jako je moje Lenny. Život je potom mnohem lepší. Přes nás dvě nejede vlak! Takže hejterům posíláme pusinku a všem ostatním přeji krásný zbytek neděle a kochejte se fotkama. Bez svých čtenářek a čtenářů by můj blog ztratil smysl, inu děkuji Vám za každý Váš názor, komentář i kritiku. 


You Might Also Like

21 your comments

  1. takové přátelství je nejcennější, také jednu takovou nebo možná i dvě osoby ve svém životě mám a jsem za to moc vděčná :)
    jinak opravdu úžasné fotky, Lenny je nádherná :) <3

    OdpovědětVymazat
  2. fotky jsou nádherné:) asi to bude modelkou, ale světlo si krásně vychytala a celé to je takové pozitivní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné fotky! Lenny je hotová modelka, krásná :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Vy uděláte vždycky tak krásný fotky!!!
    Achjo, Lenny je tak krásnááá <3

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle je bomba! Dokonalé fotky!

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Kráásne fotky! :)) Lenny je fakt krásna a vyzerá super na tých fotkách.

    OdpovědětVymazat
  8. Lenny je krásná a v obličeji stejně sympatická a milá jako Ty Dianko :-*
    Opět krásné fotky, jsi opravdu talent a nemám co k tomu už dodávat, prostě nádhera!
    Perfektní světlo, pestrost barev a Lenny outfit je super :)
    Mám takové dvě kamarádky a nedám na ně dopustit, jsou na celý život! <3

    OdpovědětVymazat
  9. Ona je strášne krásna!! :) tá posledná fotka je dokonalosť sama o sebe

    OdpovědětVymazat
  10. Tyyyjo, to jsou prekrasny fotky, jsi moc sikovna a modelka je nadherna!
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to jsou nádherné a dokonalé fotky! Úža! Lenny je strašně krásná :))

    OdpovědětVymazat
  12. ty jsou bombový ty fotky jsi šikovná :)))

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera :) Lenny je neuvěřitelně moc fotogenická a perfektně ji sedí klobouky :))) jste obě moc šikovné holky! :)

    OdpovědětVymazat
  14. zase nádherné fotky a Lenny má úžasný klobouk!!! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Fotky jsou krásné, prostě to umíte, holky :) Moje spřízněná duše je až v Turecku :( Odstěhovala se tam za manželem.

    OdpovědětVymazat
  16. Fotky jsou nádherné!! A moc vám přeju, že máte jedna druhou :-)

    OdpovědětVymazat
  17. DĚKUJEME MOC VŠEM ZA KRÁSNÉ KOMENTÁŘE! :-*
    ..Zase jste mě potěšily, jako vždy!
    Jste nejhodnější, moc si toho vážím, je to pecka, že se prostě někomu líbí, to co dělám. :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: