LORD OF THE DANCE (photos)

sobota, dubna 12, 2014


Pěkně zdravím u nového (zároveň lehce neaktuálního) článku!
Pamatuji si to jako dnes, frčeli jsme do Brna na taneční show LORD OF THE DANCE, na kterou jsme s Lenny dostaly lístky od Ježicha. Díky tomu, že jsem s sebou měla Nikoňáka, tak teď uvidíte fotky z akce. Díky tomu, že jsem lína jako prase, uvidíte fotky až teď. =D Vzhledem tomu, že show byla v únoru, je to trosku bída. Nebudu tady radši zmiňovat, že jsem i točila, protože sliby = chyby! =D ..Ale hlavně nespěchej, Dio.. Jo a málem bych zapomněla - BYLO TO BOŽÍ!



You Might Also Like

11 your comments

  1. wuau, toto je môj sen... vidieť aspoň raz ich šou :)
    Sú skvelí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se Ti to vyplní, stejně jako mně! :)

      Vymazat
  2. Achjo, já na ně chci taky :(

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych ráda. Já jen na to zapomněla a nekoupila včas lístky, ach jo.

    OdpovědětVymazat
  4. Prosímtě, vůbec se neomlouvej! :)) Já Tě úplně chápu! :) Super fotky, muselo to být parádní :) a na chvilku se zastav, my nechceme uspěchanou a strhanou Diu, no ne? :) :D <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, vezmu to polehoučku! ;)

      Vymazat
  5. Páni, nádherné fotky!! :) Trošku závist. :3
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: