NIKKY SORBONE (interview)

neděle, dubna 20, 2014


Zdravím všechny své čtenáře! Po delší době jsem se rozhodla, že připravím na blog rozhovor.
 
Vyzpovídala jsem sedmnáctiletou Nicol, přezdívanou Nikky, která studuje na podnikatelské anglické škole a dále chce pokračovat v psychologii, literatuře nebo se dále věnovat jazykům. Tato slečna je podle mě velká sympaťanda a už dlouhou dobu se na blogu vzájemně sledujeme, to byl vlastně můj hlavní důvod, proč jsem se rozhodla tento rozhovor uskutečnit. Mladá Nikky miluje fotografování a v budoucnu by chtěla být popřípadě i fotografkou. Už ale nebudu nic dál prozrazovat, více se dozvíte v průběhu článku. 




1. Jak dlouho už bloguješ a co se změnilo od tvých blogových začátků k dnešnímu dni?
Bloguji zhruba rok a pár měsíců. Blog jsem měla i předtím, ale nebyl to zkrátka ten pravý, který by mohl být nějak zajímavý. Změnil se hlavně můj postoj k módě a kosmetice, čemuž se teď o hodně více věnuji, a tak díky blogům rozhodně utrácím více, než je zdrávo, že. Také jsem vyzkoušela díky blogu hodně věcí, které mě k něčemu posunuly, a tak posbírala dost zkušeností. Musím říct, že díky blogu smýšlím jinak a každým dnem mi dává užší směr toho, čemu bych se jednou chtěla věnovat :)




2. O čem ráda bloguješ a jaké články na Tvém blogu nejčastěji najdeme?
Moc ráda bloguji o tom, co mě skutečně baví v reálném životě, a to je život ve fotografiích. Proto na mém blogu najdete převážně plno fotek znázorňujících tematiku nebo naopak netypické fotky ze života. Také se hodně zajímám o kvalitní kosmetiku, tudíž také najdete spoustu recenzí s mými zkušenostmi. A také se samozřejmě musí někdy objevit outfity nebo portréty :)

3. Co zrovna děláš, když nebloguješ?
Jsem momentálně na internátní škole, která mě zaměstnává až příliš, tudíž trávím čas hlavně se svými spolužáky a studuji dost anglický jazyk, který ovládám doufám už skoro plynule. Ve volném čase fotím, hodně čtu a kreslím, chodím hrát badminton, cvičím nebo si prostě zajdu po nákupech. Zpívám, zpívám a zpívám. Zpěv je můj život.

4. Je něco, co Tě na blogování nebaví a dokáže Tě naštvat? Co ti blogování dalo/vzalo?
Zatím nedokážu říci, že by mě něco extra nebavilo, blog mám ráda a psát mě baví. Nic mě zatím nenaštvalo, musím třikrát zaklepat :) Blog mi dal hodně zkušeností, poučení a vědomí o skvělých slečnách, co se věnují podobným věcem jako já. Nevzal mi dá se říct nic krom pár minut času každý den, ale já to dělám s radostí.


5. Jaké články si nejraději přečteš Ty?
Ráda čtu články o nových kosmetických a módních novinkách, recenze a vyhledávám hlavně blogy plné kvalitních fotek, kde se můžu doslova kochat vší krásou, ať už lidskou nebo okolní. A také mě baví tagy, rozhovory a články tohoto typu :)


BUĎ A NEBO 

mlsání  x  zdravá strava 
kecky  x  podpatky 
food blog  x  foto blog 
divadlo  x  kino 
Francie  x  Anglie 
Ashton Kutcher  x  Robert Pattinson 
rovné  x  kudrnaté vlasy



6. Co je Tvým životním snem? Jaká jsou Tvoje největší přání? Máš nějaký vzor?
Můj životní sen nebo spíše cíl je hlavně dobrá práce, která mě bude bavit a mít své vlastní zázemí, protože chci zastat celý život mou nezávislost. Má přání zůstávají tajemstvím a vzor žádný nemám, jsem spíše sama sebou, ale inspiraci beru u maminy :)


7. Na co se můžeme na Tvém blogu těšit do budoucna?
Už jsem zmiňovala, že bych snad do budoucna mohla začít točit videa a doufám, že se mi konečně podaří fotit i více outfitů, což myslím příjemně oživí blog :) A určitě plno dalších fotek !

Tak jak se Vám rozhovor líbil? Byla pro Vás Nikky neznámou blogerkou, nebo už jste tuhle milou slečnu znali? Doufám, že jste se dozvěděli něco nového a nenudili jste se. Já chci tímto Nikky moc poděkovat, že se s chutí do rozhovoru zapojila. Díkudík! 

You Might Also Like

26 your comments

  1. je strašně krásná, někde mi připomíná Lucy Hale :) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nikky je prostě nehorázná kráska a ještě k tomu hrozně milá a sympatická! Snad se s ní budu moct někdy seznámit i osobně! <3

    OdpovědětVymazat
  3. Zvláštní, jak moc jsme si podobné :) bohužel asi ne vzhledem, ale já bych vybrala úplně stejné odpovědi v Buď Anebo a máme hodně podobné zájmy :) až na ten zpěv ^-^

    http://berrytheblue.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý rozhovor, povedl se ti! :) Nikky je kočka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý rozhovor, Nikky je dle mého názoru báječná blogerka :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že sis rozhovor přečetla a líbil se Ti. :)

      Vymazat
  6. Jé, Dianko, jsi vážně zlato a moc Ti děkuji !! :-*
    A tady také děkuji všem, moc mě to potěšilo <3

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkná holka :))

    OdpovědětVymazat
  8. Nikky je neuvěřitelně sympatická a krásná. Moc díky za tip na tak milou blogerku :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/my-fragrance-collection.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že jsem Ti Nikky díky rozhovoru představila. :)

      Vymazat
  9. Je strašně krásná! Nikdy jsem ji neviděla, nepoznala, nic. Ale hned jí jdu prošmejdit blog!:D<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? ..Tak to je super, hned koukni. :)

      Vymazat
  10. Je překrásná!!!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: