poTABLOVKY (Lenny)

čtvrtek, dubna 17, 2014

Jménem své nejlepší kamarádky/skoroblogerky Lenny Vás vítám u dalšího článku!

Slibovala jsem, že uvidíte i ,,potablovky" L, které jsem fotila já, takže doufám, že se Vám budou líbit a přidáte dolů do komentářů něco svěžího. Néé, jen si dělám srandu. My jsme holky samorostky, rozhodně se nechci chlubit nějakým foto uměním, ale Lenny je prostě kočka, to je celé. =D Tak už raději žádné kecy kolem a přeji příjemnou podívanou...




You Might Also Like

40 your comments

  1. Lenny je krásná, ale bez ofiny se mi líbila víc... :D Ale fotky jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za svůj názor se nestyď, mně se třeba nejvíc líbí takhle! :) ..Milujem afiny. :3

      Vymazat
    2. Však obě dvě jste kočky pořád! :) Ale já ofiny moc nemusím, pár let jsem ji měla taky a pak z toho vznikl nějakej odpor, nevím proč... :D

      Vymazat
    3. Já mám bohužel na afinu moc vlnité vlasy, takže bych to musela pořád žehlit a stejně by to nepomohlo, ale přemýšlím o nějaké sestříhané afině do boku. :) ..Jako malá jsem měla hustou rovnou afinu a nesnášela jsem ji! :D

      Vymazat
    4. afinu? :D

      Vymazat
    5. My říkáme ,,afina" úplně normálně. :D

      Vymazat
  2. líbí se mi když dělá hloupoučkou, krásný :)

    OdpovědětVymazat
  3. ta ofina jí hrozně moc sluší, opravdu krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. krasne, obe ste kocky.. pri tychto fotkach sa vraciam k tym svojim a spominam ako to bolo uz davno :-D niekedy by som ten cas vratila... ofinka pristane a mozno sa mi to len zda, ale poriadne ti podrastli vlasky..

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky jsou nádherné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Obě jste kočky, ale je fakt, že ta ofina není úplně to ono...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš ráda afiny? :) ..My jsme na ně vysazený :D

      Vymazat
  7. Ty navlněné vlasy se k té ofině moc nehodí.. Jinak je Lenka moc pěkná holka :)

    OdpovědětVymazat
  8. skvělé fotky, Leny je fakt krásná:)

    OdpovědětVymazat
  9. miluju lenny s ofinou a miluju to jak dianka fotí <3

    OdpovědětVymazat
  10. nádherný blog, moc se mi líbí tvoje příspěvky! :) sama mám začínající blog a byla bych moc ráda, kdyby sis udělala čas a podívala se na něj :)
    http://anovam.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to je od Tebe milé! :) ..Ráda se podívám! ;)

      Vymazat
  11. Lenny je kočka :) moc jí to sluší, nalíčená je moc pěkně, hodně jí to zvýraznilo ! :)
    Líbila se mi víc se světlejším odstínem vlasů, ale takhle vypadá taky moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, jsem ráda, že projevíš svůj názor! :)*

      Vymazat
  12. no taky bych řekla,že bez ofiny jí to slušelo víc,Lenny ofinový typ moc není,já přesně tuhle ofinu měla v dětství a nenáviděla jsem jí,i když nam ě vypadala dobře,ale díky mamce jsme měla pocit,že bez ní budu vypadat jak blb a ukázalo se,že mi to sluší podle mě víc bez ní,ofina mi zkracovala obličej a Lenny ho taky moc zkracuje,a hlavně zanikají jí oči,takže se přikláním k účesu bez ofiny.
    No zkusit se má všechno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenny je takový chameleon, co se týká vlasů. :)

      Vymazat
  13. Lenny nepřestává překvapovat! Je čím dál krásnější :) Nenapadlo by mě, že by jí ofča mohla slušet, ale jak je vidět, sluší ji úúplně všechno! A to není fér :D :(
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už dlouho se na ofču chystala a je s ní moc spokojená. Děkujem za milý komentář! :)

      Vymazat
  14. Máš krásné vlasy :)
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Veľmi pekné :) Keď som videla fotku v náhľade, prvé, čo mi napadlo, bolo Taylor Swift :D :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: